Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nieuwe rekening

nieuwe rekening

03-08-2012 om 10:24

Nieuwe betaalrekening

Omdat ik onze budgetpotjes wat beter wil bijhouden wil ik een nieuwe en/of betaalrekening openen. Maar dat moet dan wel een goedkope, en liefst gratis, rekening zijn (en een goede)
Welke betaalrekening hebben jullie en wat zijn daar de kosten van? Het gaat alleen om betalingen in het binnenland.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nieuwe rekening

nieuwe rekening

03-08-2012 om 10:45

Nou ja

ik zei ook 'liefst gratis'
En als ik mij geld bij hun 'stal', hebben zij daar voordeel aan. Daar verdient de bank ook aan,dus gratis voor mij werken is het niet.
Maar ik vroeg om tips over rekeningen en de kosten.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-08-2012 om 13:18

Volgens mij niet meer mogelijk

Ik weet het niet zeker maar ING hoorde volgens mij bij de laatsten die het gratis deden. Ik zou dus maar gewoon een bank kiezen en de kosten voor lief nemen. Ik zou nu niet uit mijn hoofd weten wat de kosten zijn. Er zijn meerdere mogelijkheden. Je kunt dat vast wel op de diverse websites vinden.

amk

amk

03-08-2012 om 13:37

Asn

een fatsoenlijke bank: investeren je geld in duurzame ondernemingen
Rente op je betaalrekening: 1%
Maandelijkse bijdrage: 1 euro.
Als je er voor zorgt dat je rente per maand hoger is dan de kosten betaal je netto niets.

Ing

Als je geen pasje nodig hebt kun je bij de ING nog wel gratis bankieren. Dat doen wij ook . Ik heb daar een reking met pasjes en van die rekening maak ik elke maand geld over naar een 2e rekening waar onze automatische incasso's van fa gaan . Hier hebben we dus geen betaalpasjes bij

nieuwe rekening

nieuwe rekening

03-08-2012 om 17:00

Dank jullie

die asn klinkt wel goed. Bijna gratis is ook prima.
Ik heb namelijk wel een pasje nodig, dan valt de ING af

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.