Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Niet knellende bh of alternatief

Mijn demente moeder heeft de laatste jaren al veel last
met het dragen van BH's
Met als gevolg dat ze al jaren geen bh's meer kocht en oude slappe dingen droeg die geen steun meer gaven.

Nu draagt ze ze helemaal niet meer. Ze is afhankelijk van zorg die haar ook aankleed. En ik ben op zoek naar een alternatief voor een bh. Veel steun heeft ze niet nodig, maar ik zou het wel een aardig idee vinden als t nog een beetje "ingepakt" zit ipv van die losse zwabberdingen..

Heb al van die hemdjes geprobeerd, maar die zijn zo strak/stevig/elastisch dat ze bijna niet aan te trekken zijn bij haar. Zoek dus eigenlijk naar een bandeau oid, die met klittenband achtig iets sluit.

iemand ideeen of tips?

Voorsluiting

Mijn moeder had katoenen bh's met voorsluiting. Misschien is dat wat? En dan eventueel een sportbeha met voorsluiting.
http://www.beslist.nl/products/mode/r/Bh_met_voorsluiting/

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-06-2013 om 10:52

Heel gek misschien

Een voedingsbh?

Rosa van der Zanden

Een gewoon hemd

en dan van netiets dikker materiaal,bij de zeeman hebben ze die nu ook( helemaal effen met de maat erin gebrukt, niet met een labeltje), dat houdt de boel misschien genoeg bij elkaar om niet te zwabberen en doet net iets makkelijker aan?

JansjeRommy

JansjeRommy

01-07-2013 om 19:24

V en d

Bij v&d zag ik een soort stretch bandeaus. Zag er erg soepel en makkelijk zittend uit. Ik dacht ook nog aan van die hardlooptopjes, maar dat gaat misschien weer lastig aan?

Merel

Merel

01-07-2013 om 21:10

Bij h&m ook

Bij hennes en maurits verkopen ze ook bandeau bh's. 2 voor 7.95, zie plaatje: http://www.hm.com/nl/product/98642?article=98642-D

+ Brunette +

+ Brunette +

03-07-2013 om 01:08

Wil ze zelf een bh?

Eigenlijk vind ik bh's maar ondingen, qua comfort. Maar ik draag ze toch, bang dat ik anders hangtieten krijg. Als ik op een leeftijd ben dat mijn borsten al naar hun diepste punt zijn gezakt, dan trek ik ze lekker niet meer aan. Hemdje en klaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.