Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suze

Suze

25-01-2014 om 11:16

Niet dure maar wel goede zaklantaarns/knijpkatten

Wij hadden van die goedkope knijpkatten (zaklantaarns die je kunt opladen door ze samen te knijpen) van de Xenos. Ideaal. NIet te groot, niet duur en altijd zelf op te laden.

Helaas na jaren toch kapot gegaan.

Gewone zaklantaarns (de goedkopere) houden het hier op de een of andere manier niet lang.

Dus nu de vraag: wie weet waar ik goede zaklantaarns (liefst knijpkatten, maar mag ook een gewone zaklantaarn zijn) kan kopen die niet te duur zijn. En liefst niet supergroot (klein of beetje groter mag wel, als ze het maar wel goed doen).

Tijgeroog

Tijgeroog

25-01-2014 om 11:49

Decathlon

Ik ga voor dat soort spullen altijd graag naar de decathlon. Maar die moet je maar net in de buurt hebben.
Ik vind gewone zaklantaarns trouwens beter werken, er gaan oplaadbare batterijen in en als we op vakantie gaan, gaat de batterijoplader mee.

Tijgeroog

Tijgeroog

25-01-2014 om 11:52

Ohja

Wij hebben van de decathlon kleine sleutelhangerformaat lampjes die je zelf op kunt laden door te draaien. Die hebben ze ook bij de Bever, maar die is wel duurder dan de decathlon. Die lampjes liggen bij ons bij de kinderen in de tent en daarvoor werken ze prima, na een jaar of vijf laadt de batterij ook jog steeds goed op.

Aldi had deze laatst in het vak

http://www.allekabels.nl/zaklamp/1463/1164242/HERLAADBARE-LED-ZAKLAMP.html

Super ding, goed licht, van voor en op de bovenkant.
zo'n 3 maanden geleden was dit, en nog maar één keer op de lader gehad. Werkt ongeveer hetzelfde als die laders van een elektrische tandenborstel.

Bij de Aldi was hij 9,95.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.