Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

03-04-2016 om 20:25

nespresso cups

Sinds kort een nespresso en vroeg mij wat de lekkerste cups daar voor zijn ?
De orginele of .......

Zeker de orginele.

Die zijn best prijzig dus ik koop ook nepmerkjes maar de echte zijn echt het lekkerste. Ik heb al jaren een nespresso, intussenn 2e apparaat, nu met melkopschuimer, heerlijke latte's en cappuchino's. Ik ben fan.

De nepperdjes zijn niet zo goed voor je apparaat, ik kan het ook horen dat het apparaat het water er lastïger door perst.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

03-04-2016 om 23:26

Zeker

De echte zijn het lekkerst. Voor mijn nespresso doe ik dan ook niet voor minder. Senseo wil ik nog wel een huismerk kopen (maar ook daarvan zijn de echte veel lekkerder).

Ivanka10

Ivanka10

04-04-2016 om 07:43

bestellen

Bestellen jullie dan steeds en voorraad want je kan ze toch niet in de winkel kopen ?

Cups

Online is handig maar wij gaan ook graag naar een nespressoshop. Kijk maar op de website, staat ook waar de shops zitten.

Ad Hombre

Ad Hombre

05-04-2016 om 14:06

wil40

"De nepperdjes zijn niet zo goed voor je apparaat, ik kan het ook horen dat het apparaat het water er lastïger door perst."

Geloof het maar niet. Mijn eerste nespressogeval begaf het ondanks uitsluitend gebruik van de echte cups. We gebruiken ze nu van de Jumbo, apparaat gaat al minstens even lang mee. Niks mis mee.

Ik mis trouwens wel de lekkere grote bakken koffie.

Iemand wel eens zo'n grind&brew ding geprobeerd? Is dat wat?

https://www.bol.com/nl/p/philips-grind-brew-hd7765-00-koffiezetapparaat/9200000047176454/

Grote bak Ad Hombre.

Tip: 2 cups erdoorheen jassen of 3, net wat je wilt. Probleem opgelost.

En de link.

Dat is gewoon filterkoffie. Niks mis mee, maar ik ben lui, wil gewoon per kopje en geen koffiepot.

Fiorucci

Fiorucci

10-04-2016 om 17:49

Mja

Ik vind de originele cups het beste, maar bijv Lor espresso van DE ook prima, vooral de sterke varianten, zoals Onyx en Magma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.