Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

30-04-2011 om 13:03

Nemo

Mijn kinderen gaan binnenkort met oma naar Nemo in Amsterdam. Volgens mij kun je makkelijk van het station naar het museum lopen, maar vlgs mijn moeder zou het een half uur lopen zijn. Het is lang geleden dat ik er was, dus wellicht laat mijn geheugen me in de steek, maar weet iemand wat het handigst/snelst is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

30-04-2011 om 13:40

Nemo

Nemo ligt pal naast het CS, prima te lopen. Ik zou niet eens weten hoe je er anders moet komen Kijk maar eens op googlemaps. Leuk hoor, Nemo. Groetjes.

liora

liora

30-04-2011 om 14:22

10 minuten

Hoi,

Het is ongeveer 10 minuten lopen.

Liora

Parkeren

Toen wij naar Nemo gingen, zijn we met de auto gegaan. Geparkeerd in de parkeergarage in de Anne Frankstraat en van daar uit was het zo'n 10 minuten lopen.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

30-04-2011 om 16:34

Bedankt

Voor de reacties. Klopt mijn herinnering toch heel aardig. Waar mijn moeder dan dat half uur vandaan haalt, is me een raadsel. Maar goed, ze is altijd wel goed in overdrijven

Anonix

Anonix

30-04-2011 om 18:34

Ik heb...

...dat stukje honderden keren gelopen inmiddels, en het is 'n kleine 10 minuten vanaf het moment dat je het station uit bent. Heel goed te doen, in elk geval!

Valkyre

Valkyre

02-05-2011 om 00:52

Wat?

Wat is in vredesnaam Nemo? Guttegut, ik ben weer 'ns niet bij de tijd... Wat voor moois mis ik nu weer?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

02-05-2011 om 13:48

Aha

Klinkt een beetje als het Museon in Den Haag. Leuk!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hendrika64

Hendrika64

03-05-2011 om 16:55

Parkeergarage

Schrik niet. Parkeergarage vlakbij kost 4 euro per uur. Ook een gedeelte hiervan kost 4 euro. Maximaal 45 euro per dag. Wij zijn er geweest met de museumjaarkaart. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Het is een doe museum.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.