Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koentje

koentje

01-09-2011 om 16:34

Nee maar Inbraak opgelost.

de boefjes die ons huis hebben ingebroken zijn opgepakt. Gisteravond waren ze in de nebijgelegen wijk bezig en zijn ze opgepakt. Er werden een groot deel van de spullen van ons teruggevonden in de auto. Ik heb ze vandaag herkent als die van ons. Geen twijvel mogelijk. Er was zelfs een grote koffer mee waar mijn zoons naam opstond. En alle sleutels zijn terug. Dat voelt ook wel prettig. Er zijn evengoed nieuwe sloten in huis en dat is goed, maar toch....
Goed dat er politie is!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mooi bericht!

Kijk, dat geeft dan toch weer enig vertrouwen. Je leest natuurlijk wel eens dat er spullen teruggevonden worden, maar mooi te horen dat dat dan ook echt bij de rechtmatige eigenaar terugkomt.

Ik zou trouwens, als je daar de puf voor kunt opbrengen, vragen om op de hoogte gehouden te worden van het verloop van de strafzaak, en je kan vziw een schadevergoeding vragen van de dader. In dit geval denk ik dat in elk geval een vergoeding van de kosten van de slotenmaker kan worden gevraagd, maar advies kan je krijgen bij Slachtofferhulp.

Groeten,

Temet

Fiorucci

Fiorucci

01-09-2011 om 18:17

Zo!

he dat is goed nieuws!!

Kaaskopje

Kaaskopje

01-09-2011 om 20:54

Wat een onverwacht

goed nieuws voor jullie. Fijn hoor!

Vic

Vic

01-09-2011 om 21:05

Wat goed zeg!

Dat is wel een enorme meevaller na zo'n vervelende gebeurtenis.

Guinevere

Guinevere

01-09-2011 om 21:30

Ha!

Dat is goed om te horen. Misdaad loont gelukkig niet altijd. En fijn dat je een paar spullen terug hebt.

liora

liora

01-09-2011 om 21:38

Mooi

Oh wat goed zeg! Het blijft een vreselijke ervaring denk ik, maar in ieder geval ook iets van gerechtigheid!

Liora

koentje

koentje

02-09-2011 om 13:59

Wat wel heel erg eng is...............

Wij hebben inmiddels vernomen dat een van de daders bij ons in de straat woont. De politie heeft mij zelfs verteld op welk nummer. Dat verbaasde mij niet heel erg: er zijn hier enkele families met dezelfde afkomst in de straat, die allerlei illegale praktijken erop na houden. In een van deze woningen woont de jongste 17 jarige dader. Vermoedelijk hebben anderen familieleden die t.o. ons wonen gezien dat de buurvrouw hier naar binnen ging met haar sleutel en de boodschap doorgegeven dat wij op vakantie zijn. Zij heeft ze zelfs ook naar haar zien kijken.
Ik vind het erg eng nu. Mijn man wil niet dat ik benoem dat we dit weten voor de veiligheid.
Waarom zou de politie dit erbij hebben verteld: dat mag toch helemaal niet???

Toke

Toke

02-09-2011 om 16:49

Waarschuwen?

Of het mag weet ik ook niet. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat ze je er op attent willen maken dat een goede buur niet altijd beter is dan een verre vriend.
Eng lijkt het me zeker. Zo durf je nooit langer dan vijf minuten uit je huis. Aan de andere kant: nu weet je in ieder geval dat je bedacht moet zijn op dat groepje mensen en dat er een duidelijke link was met je afwezigheid. Zolang je thuis bent, doen ze waarschijnlijk niks. Lijkt me toch ook op een bepaalde manier geruststellend. Maar vervelend blijft het. Voel je je nog wel veilig in je eigen buurt?

Snuggle's

Snuggle's

02-09-2011 om 22:33

Jemig koentje

Dat lijkt me wel heel erg moeilijk. Zo kan je dus eigenlijk nooit meer langere tijd weg met een gerust hart.
Ik geloof dat ik in dit geval toch zou investeren in een goed alarmsysteem. En dat het liefst laten installeren door een bedrijf met een duidelijk besrijfslogo op hun busje.
Ik zou ook niks durven zeggen geloof ik, wat moet je ook zeggen hè? Maar zou wel bang zijn dat mijn vriend er wel heen zou gaan, met alleen maar de kans dat het nog meer uit de hand loopt.
Bah wat vervelend zeg!

Snuggle's

Snuggle's

Snuggle's

02-09-2011 om 22:38

Huurwoning?

Zijn het trouwens huurhuizen? Dan zou ik kijken of je via de woningbouwvereniging hun weg kan krijgen. Of zouden ze dan wraak gaan nemen juist?
Jeetje, ik geloof dat ik het liever niet had geweten. Echt heel erg vreemd dat de politie dit aan jullie heeft doorgegeven trouwens, was het wel echt iemand van de politie?

Snuggle's

koentje

koentje

05-09-2011 om 12:14

Ja, het was zeker iemand

van de politie; hij gaf me zelfs een kaartje mee. Maar ik heb gehoord van een vriendin dat zij een paar jaar geleden een paar maanden na een inbraak een brief van de politie kreeg met daarin de naam en achternaam van de dader...
Vreemd he?

Snuggle's

Snuggle's

06-09-2011 om 01:18

Inderdaad

Dat had ik niet verwacht. Zoals ik al zei vraag ik me af of mijn vriend zich zou kunnen beheersen na zoiets, en dan dus dag in dag uit omdat ze tegenover je wonen en je ze dus elke dag ziet... Kan alleen maar ellende van komen lijkt me toch? Zeker als jij of je kinderen er stress van krijgen of als er emotioneel waardevolle spullen zijn meegenomen. Heftig hoor, hoe gaat het nu verder?

Snuggle's

koentje

koentje

06-09-2011 om 12:57

Nou...

we hebben zoon niet verteld dat hij hier woont. Lijkt me niet handig.... Verder hoop ik binnenkort iets te horen over de uitspraak van de rechter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.