Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marije

Marije

20-05-2011 om 08:40

Nachthemd

Een tijdje geleden plaatste ik hier een draadje omdat ik een nachthemd zocht zonder opdruk rare kleur of tierelantijntjes. En ja hoor, ik heb hem gevonden! Gisteren stond ie in de folder van de Hema, effen grijs, mouwen tot boven mijn elleboog met een soort bandje (dat had niet gehoeven, maar is ook niet zo erg) ik ben er tevreden mee en wilde dat toch nog even melden aan de meedenkers van toen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen meedenker van toen

Maar het is wel een leuk nachthemd

soepstengel

soepstengel

20-05-2011 om 09:02

Ik zag m ook en moest nog

aan je denken maar

Rembrand

Rembrand

20-05-2011 om 09:14

Ik ook bij de hema

Toevallig was ik ook al tijden op zoek naar een leuk nachthemd en ik heb er woensdag 1 gekocht bij de Hema. Twee kleuren blauw en gestreept zonder fratsen. ( korte mouwen overigens).
Werd wel tijd want in mijn oude nachthemd zaten zelfs gaatjes van de slijtage.......
M.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

20-05-2011 om 09:49

Ha!

Ik zag hem staan in de folder en moest ook aan je denken! Maar je was toen zo kritisch, dat ik dacht dat je dat bandje wel niks zou vinden

Marije

Marije

20-05-2011 om 10:04

Haha roosje

Jahaa, dat bandje....dat was even een twijfelgeval, maar hij is door de keuring heen gekomen
Ik ga er trouwens maar nog een kopen, kan wel weer jaren duren voordat er weer normale nachthemden zijn, of zou de mode langzamerhand veranderen.
Die gestreepte zag ik trouwens ook, maar dat is weer knalblauw en knalroze, ik zeg maar zo, kleuren die ik normaal overdag ook niet zou dragen, wil ik ook niet in bed aanmoeten. (knalkleuren,poppetjes, rare teksten, daar loop je overdag toch ook niet mee?)

Rembrand

Rembrand

20-05-2011 om 11:06

Marije

De knalroze zag ik ook niet zitten. Kleurt niet bij mijn haar ( tomatenblond
De blauwe vond ik wel een fris kleurtje en hij zit erg lekker.
M.

Marije

Heb je ze állemaal opgekocht bij hema.nl? Ze zijn daar nu al weer uitverkocht. ;0)

Marije

Marije

20-05-2011 om 22:49

Hihihi

Ja ze zijn zo leuk ik ga er een collecters-item van maken

Speurder

Speurder

20-05-2011 om 23:42

He Marije,

Gefeliciteerd met je nachthemden! Ik ben één van de meedenkers van toen. Op de één of andere manier pakte de vraag me. En nog steeds als ik nachthemden zie denk ik aan jou.... Zal wel weer eens over gaan, hoop ik

Veel plezier ervan, nou kan ik ook weer rustig slapen! (geintje!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.