Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

judiths mama

judiths mama

29-04-2011 om 09:15

Naar het strand, maar waar?

Ik dacht morgen naar het strand te gaan. Koninginnedag, iedereen aan de koop- en verkoop op de kleedjes, dan staan er vast geen files naar het strand!
Maar ik hoef niet persé naar Scheveningen of Zandvoort. Wat is een fijn/leuk/iets rustiger strand om naar toe te gaan? Hebben jullie aanraders? Ik hoor het graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leandra

Leandra

29-04-2011 om 09:42

Julianadorp

Heb geen idee waar je woont, maar wij gingen altijd naar Julianadorp aan Zee. Niet supertoeristisch met een rsutig strand in vergelijking met Scheveningen etc. Meer een familiestrand.

Groetjes Leandra

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2011 om 09:45

Waar woon je?

Wassenaarse Slag is onze favoriet. Kleinschalig en gezellig.

Ligt er aan waar je woont

Wij gaan graag naar Ouddorp, Goeree Overflakkee, mooie wandelpaden, duinen, heerlijk brede stranden, fijne strandtenten met hier en daar wat speeltoestellen voor de kids.
We gaan er morgen ook naartoe overigens. Maar dat komt ook omdat mijn ouders er een vakantiehuisje hebben. Erg vervelend

fladder

fladder

29-04-2011 om 11:00

Mijn favoriet

Egmond aan Zee! Met stip!

Verder, wat afgelegen, Langevelderslag ten noorden van Noordwijk. Ik ben daar zelf al jaren niet meer geweest.

Verder is mijn ervaring dat Zandvoort verrassend rustig kan zijn als het geen uitgesproken stranddag is ('t is morgen nogal van de waaierige).

judiths mama

judiths mama

29-04-2011 om 11:55

We wonen

vlakbij Utrecht. Dus zeeland gaat hem niet worden, denk ik! Verdere suggesties welkom!

fladder

fladder

29-04-2011 om 13:19

Dan...

...zou ik gaan voor Langevelderslag.

Vic

Vic

29-04-2011 om 13:29

Langevelderslag

Dat is hier om de hoek. Ik ben er een keer geweest en vond er niet bijzonder veel aan. Er is maar 1 horecagelegenheid en die zit een eind bij het strand vandaan. Ik ga het liefst naar Bloemendaal aan Zee.

Ouddorp is geen zeeland

Maar nog steeds Z-Holland. Is een van de grootste misvattingen, topografisch gezien. Wij wonen net onder Utrecht en rijden het in een uur. Maar goed, waar je ook voor kiest, veel plezier!

Vis

Jaaaa, Bloemendaal en dan een compleet bed huren bij Bloomingdales. Wel even reserveren, maar man wat een heerlijke luxe!

Dorry

Vic

Bedoel ik VIC en niet ViS....

Dorry (nog helemaal beduusd van de koninklijke kussen)

Vic

Vic

29-04-2011 om 17:34

Dorry

Zo staat het wel een beetje elitair Wij gaan meestal naar Parnassia. Daar kun je goed parkeren en het is allemaal wat 'gewoner'.

judiths mama

judiths mama

29-04-2011 om 21:24

Sorry chris

Maar Goeree Overflakkee klinkt zo zeeuws, voor mij! Dat is het dus niet, weer wat geleerd

Klinkt wel leuk, wat je beschrijft.

De voorspelde windkracht houdt me wel wat tegen, moet ik zeggen. Heb niet zo'n zin om gezandstraald te worden...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.