Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Heirthe

Heirthe

18-05-2014 om 21:21

Naaimachine perikelen

Ik hoop dat iemand hier verstand heeft van naaimachines.
Die van mij doet niet wat ik wil. Ik heb een hele dure Janome naaimachine dus ik zal zelf wel iets verkeerd doen denk ik.
Had alles net voor elkaar en had voetjes verwisseld omdat ik de kanten wou afwerken met het overlockvoetje. Nu zet ik het gewone voetje er weer op voor de rechte steek en nu komt de naald niet meer in het midden maar op het voetje terecht!
Ik heb het er al verschillende keren af en op gezet, opnieuw ingeregen maar niets helpt. Heb dit ook al eerder gehad maar toen heb ik het op de een of andere manier weer op weten te lossen maar ik weet en wist toen ook niet hoe??
Dus, help! Want ik wil mijn jurkje af maken!

Marie

Marie

18-05-2014 om 21:28

andere steek?

Staat de machine nog ingesteld op de overlocksteek?

Juno

Juno

18-05-2014 om 22:07

Per ongeluk op knoopsgat of zo gezet? Voetje verkeerd om?

Tijgeroog

Tijgeroog

18-05-2014 om 22:31

Schakelaar

Op mijn naaimachine zit een schakelaar waarmee ik de naald kan verplaatsen. Naar het midden, links of rechts. Zou het kunnen zijn dat jouw naald nu niet meer in het midden staat, en dat je m daarmee weer in het midden kunt zetten?
Voetje verkeerd om zou idd ook kunnen

Heirthe

Heirthe

18-05-2014 om 23:59

Nee

Dat is het allemaal niet.
Ik heb vanalles gedaan en opgezocht en zag op de site van de naaimachinehandelaar dat een onderhoudscontract maar 27 euro per jaar kost.. Ga morgen meteen bellen, het ding staat tenslotte al een tijdje stil en dst is natuurlijk geen geld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.