Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Museumkaart met vvv bon kopen?

De titel zegt het al. Kan dit?
Ik kwam erachter dat de toegang voor Nemo niet zo veel scheelt met een museumkaart. Lijkt me dus handig om meteen maar de museumkaart te kopen die ik toch al wilde. Maar ik heb nog vvv-bonnen liggen waarmee ik de museumkaarten zou willen kopen. Maar kan dit? Ik kom er via verschillende websites niet uit. In elk geval moet je voor de museumkaart een formulier invullen waarbij je alleen maar qua betaling kunt kiezen voor automatisch incasso of overmaken. Ik zou eigenlijk bij de kassa van een museum de kaarten met de bonnen willen betalen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nemo bellen

Ik zou Nemo gewoon even bellen. En je hebt gelijk, Nemo is zo duur dat je die MJK en zo uit hebt.

Groeten,

Temet

Picasso

Picasso

20-02-2012 om 11:59 Topicstarter

Temet

Bellen is vanaf werk vandaag even lastig maar kan ik van de week wel doen. Ik bel dan wel even met een museum hier in de buurt die de kaarten ook verkoopt en waar je met VVV bonnen kunt betalen. Heb de kaarten namelijk liever al in huis voor ik naar Nemo ga (met kinderen daar die kaarten nog gaan regelen lijkt me niet handig).

Contant of pin

Ik weet niet of je met vvv-bonnen kunt betalen, maar in elk geval kun je de MJK gewoon contant kopen of pinnen aan de kassa van een museum. Het formulier waarop je moet kiezen voor overmaken of automatische incasso is voor het jaar daarna. Je neemt namelijk meteen een abonnement op de MJK, dat automatisch verlengd wordt als je je daar niet bijtijds voor afmeldt.
n@nny

Picasso

Picasso

20-02-2012 om 13:43 Topicstarter

N@nny

Bedankt voor de info. Goed om te weten waar dat formulier precies voor is. Maar ik kan dus gewoon voor 1 jaar de kaart kopen maar dan op tijd opzeggen. Best onhandig eigenlijk....

Picasso

Picasso

20-02-2012 om 19:13 Topicstarter

Ik vind 1 jaar museumjaarkaart voor nu wel even genoeg.
En ik vind het persoonlijk fijner om de bonnen die ik heb aan zoiets op te maken en niet versnipperd uit te geven met dagelijkse boodschappen. Dan is het cadeau-effect helemaal weg Maar da's persoonlijk.

Picasso

Picasso

21-02-2012 om 10:54 Topicstarter

Oh ja

Dat kan natuurlijk ook!
Eerst maar eens afwachten of ik antwoord van het museum ga krijgen waar ik de kaarten wil kopen dit weekend.

kastanjet

kastanjet

24-02-2012 om 07:46

Picasso

Heb je al antwoord? Ben erg benieuwd.

Picasso

Picasso

24-02-2012 om 14:30 Topicstarter

Geen antwoord via de mail dus maar gebeld. Volgens de centralist kon het niet maar voor de zekerheid werd ik doorverbonden met het museum. En daar kreeg ik te horen dat VVV bonnen gewoon als contant geld worden gezien dus geen probleem. Dit weekend dus even kaarten halen en komende week museau bezoeken met Nemo als eerste!

kastanjet

kastanjet

27-02-2012 om 10:50

Da's goed om te horen

Hier ook een boel vvv-bonnen en plannen om een museumjaarkaart aan te schaffen. Komt dat even goed uit.

Picasso

Picasso

27-02-2012 om 23:19 Topicstarter

Kastanjet

Ik zeg: doen! Vandaag genoten van een dag in Nemo met de MJK. En ideaal: je hoeft niet in de rij, je scant je kaart ergens en krijgt zo een toegangskaartje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.