Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tafeltje

tafeltje

06-09-2011 om 21:32

Mozaiektafel flow

In Flow Magazine heeft afgelopen jaar een mozaiektafeltje gestaan. Het was een bijzettafeltje, vierkant, kubusvormig. De ribben van de kubus waren van buis.
Ik dacht dat ik de site gebookmarked had, maar kan hem natuurlijk niet meer vinden. Googlen levert ook al niet veel op. Wie weet welk tafeltje ik bedoel en waar ik het kan vinden op internet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

06-09-2011 om 22:09

Flow startpagina

je weet dat ze een startpagina hebben met alle links die in flow hebben gestaan?

http://www.startpagina.nl/flow/

En stond het in een artikel of in zo'n overzicht? En enig idee wanneer. Ik heb namelijk alle flow's nog die uitgegeven zijn en wil best even voor je zoeken.

tafeltje

tafeltje

07-09-2011 om 08:36

Startpagina

Ja, die startpagina heb ik ook al geprobeerd. Elk linkje waarvan ik dacht dat het het kon zijn aangeklikt, maar helaas.
Als ik het mij goed herinner was het geen echt artikel, maar meer zo'n bladzij met allerlei leuke dingen.
Bedankt dat je wilt gaan zoeken, maar ik hoop eigenlijk dat er bij iemand een lichtje gaat branden. Ik dacht dat het in een Flow van vorig jaar heeft gestaan, maar ook dan ben je toch nog wel even aan het bladeren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.