Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

13-02-2013 om 18:50

Morgen met de trein

Ik moet morgen met de trein. Volgens de website van de NS is er morgen een aangepaste dienstregeling, maar hoe die is staat nog nergens vermeld. Het advies is om de reis kort van tevoren te plannen.
Hoe kort is 'kort' in de praktijk? Het is natuurlijk vreselijk onhandig als ik morgenochtend pas weet hoe laat mijn trein gaat en of ik dan wel een aansluiting heb ;-(

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vanavond

Meestal staat het er 's avonds (wat later) wel op. Via twitter geeft de NS vaak aan dat alles verwerkt is.

amk

amk

13-02-2013 om 20:17

Tja, nou, eh

Bij de vorige winteraanpassing bleek dat de treinen toch niet helemaal reden zoals op de website stond en ook niet zoals op het perronbord (dat digitale bord dat per trein wisselt) stond aangegeven.

Perronopzichter keek in zijn handcomputer en concludeerde: maar die trein rijdt al de hele ochtend niet, dat is een fout in de dienstregeling....... Mooi dat ik wel te laat was bij de afscheidsdienst van mijn tante terwijl ik bij het instappen van de trein een uur speling had berekend.

OV9292 klopte volgens de ns medewerkers zeker niet. (gaf die dag precies het zelfde advies overigens.)

Vic

Vic

13-02-2013 om 20:40

Oh gut

Ik zal vanavond wel kijken, en morgenochtend als ik wakker word, en meer kan ik dan ook niet doen. Gelukkig is het 'slechts' een vergadering waar ik heen moet (die eerst in Amsterdam zou zijn, maar men vond Utrecht centraler, hrmpf).

Vic

De reisplanner is aangepast. Als ik in de app kijk dan zijn de treinen die niet rijden grijs. Mijn ervaring is dat onder normale omstandigheden de treinen verder wel normaal rijden. Incidenten zijn er helaas altijd wel (heb nog steeds geen idee waarom de trein die ik vandaag met de kids wilde nemen nooit is gaan rijden.....).

Auto nodig?

Als je in amsterdam woont, kun je mijn auto wel gebruiken.. Maar dat is wrs niet het geval

Vic

Vic

14-02-2013 om 08:59

Vertraging ;-(

Nee, met de auto is niet handig want ik moet in een zaal op het station zijn. Ben nog steeds onderweg, aansluiting gemist dus te laat!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.