Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

29-01-2012 om 21:29

Mooie jurk, maar wat erop en eronder


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

09-02-2012 om 06:59

Milette

Grappig, ik vind panty's he-le-maal niks. Zo zie je maar, stellen dat iets niet kan, snijdt geen hout..)

Fiorucci

Ach ja, dat blijft natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak, al denk ik dat een panty 'tijdlozer' is en een legging meer aan mode onderhevig is.
Ik ben trouwens ook altijd blij als de panty weer uit kan en de blote benen gewoon weer kunnen!

Fiorucci

Fiorucci

09-02-2012 om 12:07

Milette

Ik denk inderdaad dat het meer een kwestie van smaak is, want onder een kanten opengewerkt jurkje kan een maillot net zo min als een legging, vermoed ik.

Fiorucci

Wat denk je hiervan:
http://www.perfectlybasics.nl/-0000000089111105.aspx
Niet mijn smaak, maar het is een kanten jurkje (de link van Cobi werkt niet meer) en er staat bij als styling tip: Draag er overdag een grofgebreid vest overheen in combinatie met maillots en leren laarzen. Combineer de jurk met een transparante panty, gekleurde pumps en je favoriete sieraden voor een flirty party look.
Op de foto is alleen de panty te zien.
Ik vind juist de combinatie 'chique' (jurk) met 'stoer' (dikke maillot en laarzen) erg leuk.

Fiorucci

Fiorucci

09-02-2012 om 15:53

Milette

Het is beter dan pumps en panty's, absoluut.

Fiorucci

Joepie! We hebben een compromis

Fiorucci

Fiorucci

09-02-2012 om 18:07

Milette

Mogen Dr Martens ook?

Waarschijnlijk

draagt Cobi hem vandaag met een groene zelfgebreide sjaal en hoge noren er onder

Maar..........

Is betreffende jurk geen zomerjurk?
Tenminste......ik zou zo'n jurk 's zomers dragen en niet in de winter. Ik vind het een leuke jurk trouwens! En nee, niet voor sjiek of netjes. Ik zou 'm zo ook wel aan doen.
groeten albana
(gezegend met een platte buik en vet op andere plekken en mij zou de jurk zeker staan....)

Kiki

Kiki

12-02-2012 om 10:48

Ik ben geslaagd hoor

Gisteren gaan winkelen en ik heb mijn jurk. Het was ook nog eens een jurk die ik nooit via internet had gekocht, dus ik ben zeer tevreden.

Laat het feest maar beginnen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.