Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

verhuisd

verhuisd

29-01-2012 om 11:36

Mooie! computerkast woonkamer

Ik ben op zoek naar een moderne, mooie computerkast voor in de woonkamer; een waar evt. ook een 'deel' aan zit voor de boeken.
Kan heel groot zijn (ruimte zat). En mooi bedoel ik dan ook: mag best aan de prijs zijn. Waar kan ik terecht in gelderland (hoefsloot geweest, moah, dan wordt het misschien te duur of te modern.... hihi.)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grappig

Ik wist niet dat er nog vraag was naar 'computerkasten'. Hier een laptop en een iPad in de woonkamer en die leg je na gebruik in een la ofzo. De draadloze printer staat op zolder. Dat is even lopen, maar zo vaak printen we niet!

Wat voor apparatuur wil je allemaal in die kast kwijt?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Mamvantwee

Mamvantwee

29-01-2012 om 12:42

Het kabinet?

Wij hebben prachtige kasten bij Het Kabinet in Bunnik gekocht. Daar vind je misschien wel wat? Het is niet echt goedkoop, maar de kwaliteit is er ook naar.

Groet, Mamvantwee

verhuisd

verhuisd

29-01-2012 om 13:06

Geen draadloos...

absoluut geen draadloos hier in huis.
dus gewone computer en wat mappen en zo.

verhuisd

verhuisd

29-01-2012 om 13:11

Geen houtkleur

liefst modern, wit of wit met leuk ander kleurtje..

Karen

Karen

29-01-2012 om 20:42

Deze heb ik

deze kast heb ik (een lookalike omgebouwd van een andere oude kast)
http://www.detroubadour.nl/nl/collectie?search=computerkast&product_id=9817

Bij de troubadour dus, je kan 'm in allerlei kleuren verven. Maar je kan dus ook een gewone kast met deuren nemen (net als cobi al schrijft) , en dan een uittrekbare plank op bureauhoogte monteren in de kast. Klaar ben je vervolgens. Onderin de kast wat leger houden, ik zet mijn voeten altijd gewoon op de bodem van de kast (de rand eigenlijk) of gewoon op de vloer. Past prima. En als de deuren dicht zijn is de computer uit beeld (ik heb een imac) dus geen laptop voor op schoot ofzo.

mix

mix

30-01-2012 om 09:56

Wow dat vind ik

een bijzonder mooie kast! Heb m opgeslagen bij mn favorieten! Wat kost die, ik zie er geen prijs bij staan?

Karen

Karen

30-01-2012 om 19:30

Woonboek

Bij de troubadour kan je het woonboek bestellen (heb ik ook een paar jaar gedaan) daar zullen alle prijzen wel in staan, en het is een leuk boek (beetje magazine achtig) om door te bladeren.

verhuisd

verhuisd

30-01-2012 om 22:43

Goed!

ziet er goed uit! heb het woonboek eerst maar eens besteld; misschien wel meer meubelen die we kunnen gebruiken. bedankt! ps is het een beetje stevig spul (dus niet na 3x verplaatsen uit elkaar liggend, wat met ikea kasten toch snel gebeurt??)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.