Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

13-03-2012 om 10:23

Modem en tel.aansluiting 'wegwerken' ivm losse vingertjes

Heel lastig weer een titel te bedenken voor deze vraag Op de slaapkamer van jongste is een telefoonaansluiting en een modem. Heel belangrijk dus om niet aan te komen. Er staat nu dus een kast voor.
Maar nu wil ik z'n bed anders neerzetten met het gevaar dat meneer aan de knopjes gaat zitten of de snoertjes gaat trekken. Hoe werk ik eea dus weg? We moeten er wel bij kunnen omdat het modem soms uit en aan moet.
Ik dacht zelf aan een mandje eromheen (moet ook weer niet te warm worden)
Iemand hier een geniale oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Omkasting

Ik zou een omkasting er omheen timmeren met ventilatiesleuven en een deurtje evt met hangslot.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rafelkap

Rafelkap

13-03-2012 om 18:49

Omkasting

Dus toch, een omkasting. Gewoon van hout?

Yep

Lijkt mij het mooist: kastje van hout of MDF en dan wit aflakken (of in elk geval de kleur van de muur).

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

+ Brunette +

+ Brunette +

15-03-2012 om 10:52

Mee eens.

Dat wat Triple omschrijft is iets wat ik in een bepaald luxe kantoor heb gezien: een keurig witgeschilderd houten frame met openingen. Hoeft dus niet zo open te zijn als een draadmandje, als het maar wat kan ventileren.

Rafelkap

Rafelkap

15-03-2012 om 12:43

staat dan weer op mijn klussenlijstje. Ik moet nog kijken of ik het moden toch niet op de aangrenzende kamer kan zetten, dan hoef ik alleen de telefoonaansluiting 'wegwerken'.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-03-2012 om 13:27

Cv weg werken

Ik kom even niet op de juiste naam van het materiaal, maar je kunt een radiator ook heel mooi wegwerken met speciale platen met een leuk ontwerpje voor de luchtgaten. Je zou daar een plaat van kunnen kopen en daar iets van kunnen knutselen.

Rafelkap

Rafelkap

15-03-2012 om 17:15

Kaaskopje

Oja, ik weet wat je bedoelt. Dank je wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.