Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vloertje

Vloertje

20-03-2017 om 16:56

Modderpoten op hard houten vloer.

Onze huisdieren hebben dit weekend enorm vieze vlekken op de geoliede hard houten vloer gemaakt. Te laat opgemerkt en helaas gaan ze er niet meer uit. We hebben het al met het speciale schoonmaakspul en wax geprobeerd. Wie kan ons aan een ultimieme oplossing helpen.

Moedervlekkwn?

Of moddervlekken?

Geen tips helaas. Maar het is wel een intrigerende titel......

Vloertje

Vloertje

20-03-2017 om 17:54

Ach, wat suf.

Ben blijkbaar niet zo goed in twee dingen tegelijk doen. Moet natuurlijk modderpoten zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-03-2017 om 01:36

Nee helaas...

Wij hebben laminaat en dat krijg je gewoon met water schoon.

Maar in mijn fantasie lijkt wax mij niet zo'n verstandige keus. Dan plak je het vuil toch juist aan de vloer?

Lente

Lente

22-03-2017 om 14:37

Dasty? de gele?

Dat zou ik proberen.

Vloertje

Vloertje

22-03-2017 om 21:22

Bedankt

Het is er bijna uit. Jif,Dasty niks hielp helaas.Ben uiteindelijk met schuurpapier heel voorzichtig aan het schuren gegaan en daarna een paar keer weer in de was. Het is een heel stuk beter geworden. Hoop dat het niet nog een keer gebeurt. Je zou haast denken dat het niet alleen modder was maar ook andere zwarte smurrie.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-03-2017 om 11:00

Vloertje

Je bent toch niet naar het strand geweest? Als dat wel zo is, kan het teer geweest zijn. Ik lees in dat geval oplossingen als met margarine insmeren of met wasbenzine.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.