Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shifra

Shifra

29-01-2012 om 12:49

Mobiel in wasmachine

Hoi allen

mijn chaotische puberzoon heeft zijn mobiel in zijn broek laten zitten en die is dus meegewassen in de was.

Zijn mobiel vertoont nu alleen een onweerachtig beeld op het scherm... heeft een van jullie een ultieme tip of ervaring om dat ding weer aan de praat te krijgen, of moeten we hem toch echt weggooien?

groet,

shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook eens gedaan

En hij kon er niet zo goed tegen

Gelijk mobiel uit elkaar gehaald en de onderdelen laten drogen voor een paar dagen en toen aangezet. Noppes.

Het schijnt, die tip kreeg ik, om hem niet gelijk aan te doen om te kijken of ie het nog doet, omdat ie dan kortsluiting maakt. Dat maakte in mijn geval niets uit, ik moest toch echt een nieuwe kopen en de verzekering vergoed in dit geval niets. Tenzij je een aparte verzekering hebt voor je mobiel natuurlijk.

Helaas

Hier ook een zoonmobiel meegewassen. Een week in onderdelen laten drogen hielp helaas niets.

Sawo

Sawo

29-01-2012 om 16:47

Ook hier gelukt

Goed drogen niet gebruiken. Bij een mobiel die in het water had gelegen zagen we de eerste keer nog water. Toen echt een paar weken weer gedroogd (was heel duur mobiel van onszelf) en ja hoor hij doet het alweer een half jaar.
suc6 Saar

2 foons in de was, die van mij(LG) deed het noog weven en daarna niet meer, ik kon m niet meer opladen en ik heb m aan technisch neefje gegeven om m uit elkaar te halen/slopen..en na 2 maanden deed hij het ineens weer!!

Die van zoon( samsung) deed het de volgende dag gewoon weer.Alles,opladen enz.Af en toe hapert de 1 zegt hij maar dat is alles.

Er is hoop

Mijn broer is dit ook overkomen en zijn telefoon is gereanimeerd, al weet ik niet hoe. Na een jaar gaf-ie trouwens alsnog de geest.

Groeten,

Temet

In een bak rijst

Dan schijnt het vocht te worden opgenomen.
Voor mijn ipod hielp het niets, maar een oude oersimpele nokia overleefde de was wel. Zonder rijst ook nog succes!

Inderdaad: in de rijst

Paar dagen in de rijst, dan wordt het vocht opgenomen en komt het beeldscherm en weer normaal uit te zien. Mijn mobiel heeft het zo ook overleefd.

Karly

Isabella

Isabella

30-01-2012 om 20:45

Ook

Wou ik ook net zeggen: in de rijst. Mobiel van neefje heeft een week in de rijst gelegen en doet het nu nog steeds.

Shifra

Shifra

31-01-2012 om 09:44

Zilvervliesbad

ha allen, erg bedankt voor jullie reakties.
De mobiel ligt nu in een bak zilvervliesrijst bij te komen.
Spannend. Ik laat jullie weten hoe dit afloopt.

groet,shifra

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2012 om 10:36

Niet

Mijn Nokia was wel mooi stuk, toen ik hem gewassen had. Die van zoon ook.

Mijn Samsung van nu bewaak ik met mijn leven, want ik ben er precies het type voor om hem een keer te laten slingeren. Ik heb er geen vertrouwen in dat hij een wasbeurt zou overleven.

Ik hoop voor je dat het lukt!

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.