Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Risje

Risje

29-11-2010 om 20:57

Mini pitabroodjes

Volgende week is onze zoon jarig en en aangezien er nogal wat mensen zal blijven eten, wil ik graag een buffet samenstellen.

Nu wil ik hierbij oa shoarma maken met kleine pitabroodjes. Ik heb echter 1 "probleem" ik kan deze broodjes nergens meer vinden in de supermarkt.

Iemand enig idee waar deze broodjes nog wel te koop zijn ?

Groeten Risje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Spar

Op de website van de Spar staat een recept met mini-pitabroodjes. En daarbij staat dat de mini-pitabroodjes van de Spar zijn.

Google op mini pitabroodjes en je komt het recept tegen van de Spar.

Ik hoop dat er een Spar bij je in de buurt is.

Inge M

Inge M

30-11-2010 om 15:32

Mini?

Ik weet niet wat jij mini pitabroodjes vindt. Zijn die kleiner dan een gewoon broodje?
Wij kopen pitabroodjes bij de Aldi, formaat gewoon broodje. Nog kleiner heb ik ze wel eens bij de Xenos gezien.

Guinevere

Guinevere

30-11-2010 om 21:31

Waarom mini

Waarom zou je minibroodjes nemen? Gewone pitabroodjes zijn al zo klein, dat ze zowat niet te vullen zijn...

Ik zou

de gewone pitabroodjes nemen en die half doorsnijden. Lekker makkelijk te vullen en toch tamelijk mini.

Of wrap?

tortilla wraps? zijn in groot en klein, smeer je ze in met saus en dan het vlees(en groente) erin

Zelf maken?

Niet veel werk en veel lekkerder dan uit de supermarkt.

Mariel

Risje

Risje

02-12-2010 om 17:18

Nog steeds zoekende...

Bedankt voor de reacties.

Collega heeft gekeken bij Spar in haar dorp maar helaas, alleen de grote in het assortiment ( zal wel per Spar verschillen ).

En zelf maken kan natuurlijk ook, maar aangezien ik nog meer te maken heb hou ik het graag even makkelijk.

Zaterdagochtend de Xenos nog even proberen en anders ga ik idd voor die "halve groten", zijn in ieder geval wel makkelijk met vullen.

Massi Nissa

Massi Nissa

03-12-2010 om 17:06

Risje

Hier koop ik voor shoarma vaak gewoon een rond Turks brood en snijd dat in bijvoorbeeld zes of acht stukken. Dat werkt ook prima.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.