Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roelie

Roelie

02-06-2015 om 08:42

mijn mening

Pff, wat zijn bedrijven toch ineens geinteresseerd in mijn mening. Als ik ergens iets besteld heb of als ik iets geboekt hebt online, word ik bestookt met mail om mijn mening te geven. Sommigen bieden zelfs een korting op de aankoop van een product. Negeren helpt niet, ze blijven komen, de mailtjes met "uw mening telt". Maar wat is een mening nog waard op die manier? En ben ik de enige die zich daaraan ergert?

Pieter

Pieter

02-06-2015 om 08:47

tja

Het is momenteel erg belangrijk om je reactie te geven want dat is voor die bedrijven natuurlijk allemaal reclame. Ik heb nooit meer dan 1x het verzoek gekregen maar als dat vaker zou komen zou ik daar niet meer bestellen of in de review zetten dat ze akelig vaak om een mening vragen. Dat leert het ze wel af.

Angela67

Angela67

02-06-2015 om 08:56

ik ben soms wel blij met menignen van anderen

als het gaat om zaken waar je moeilijk van te voren van kunt bepalen wat iets waard is, kan ik mij soms goed voorbereiden als ik meningen van anderen lees. Dus als mijn mening gevraagd wordt over iets waar ik zelf ook wat langer over moest nadenken dan vul ik 'm wel in en probeer dan ook tips te geven. Maar als het gaat om de service van (laten we zeggen) een online batterijenwinkel dan laat ik het gaan.
gr Angela

lees

het boek "de Cirkel" van Dave Eggers… Ik geef sindsdien nooit meer ergens mijn mening

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2015 om 09:59

Mening geven

Ik doe dat zelden. Het móet niet en de verwijderknop, of het kruisje rechts boven, is er niet voor niets.

Yeti

Yeti

02-06-2015 om 10:26

De Cirkel!

Inderdaad een prachtig boek. Zet je aan het denken, ook over de functie 'plaatsbepaling' op je mobiel ... Jouw mobiel hoeft niet te weten waar jebent, jijzelf weet het meestal wel, dus wie doet er wat met die informatie ...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.