Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nathalie

nathalie

30-03-2013 om 18:21

Meubels op maat laten maken

Wij zijn al tijden op zoek naar een tafeltje voor de hal. Vanwege de plek waar het moet staan moet het specifieke maten hebbben en alles wat we zien is te breed, te kort, te lang, te hoog etc.
We denken erover om een meubelmaker te vragen iets te maken. Maar is dat niet mega-duur? Heeft iemand daar ervaring mee, zo ongeveer in het midden van het land?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

31-03-2013 om 14:38

Lang geleden

Wij hebben lang geleden in Vianen (op de Markt zat die zaak) een houten eettafel op maat laten maken. Werd ook thuis afgeleverd. De prijs was heel goed te doen, dat herinner ik me nog. En aangezien wij ook een beperkte ruimte hadden toen, waren we daar heel blij mee.
Geen idee of die zaak er nog zit.

groet, Mamvantwee

nathalie

nathalie

31-03-2013 om 15:35

Zoiets zou ideaal zijn maar

ik kan zo'n zaak niet vinden in Vianen, sterker, ik kan de Markt in Vianen niet vinden. Weet je zeker dat het daar was?

Mamvantwee

Mamvantwee

31-03-2013 om 17:32

Tien jaar geleden

Het zag er uit als een markt: een winkelgebied. De zaak was niet groot, maar er waren heel veel meubels te zien. En dus ook met leuke prijsjes op maat gemaakt. Zo van: 'die tafel, maar dan 170cm lang en van blank teak'.

Wij woonden toen en nu niet in Vianen. Ik weet ook echt niet of die winkel er nog is. Maar je kunt toch gewoon op internet zoeken naar iets in jullie buurt?

groet, Mamvantwee

Angela67

Angela67

31-03-2013 om 18:12

Praxis + ikea + verven = klaar

laat een mooie plank precies op de juiste maat zagen door praxis

ga naar de ikea en kies de poten die je er onder wilt schroeven

schilder het tafelblad mooi op

monteer de poten eronder

klaar?

groet,
Angela

Angela67

Angela67

31-03-2013 om 18:27

Winkels zoals de hubo

optie 2: een jaar of 20 geleden hebben we zelf een ontwerp voor 2 boekenkasten gemaakt en zijn we naar de plaatselijke Hubo gestapt. Van grenen hout hebben zij toen twee boekenkasten gemaakt en hebben ze bij ons bezorgd. We hebben ze zelf gebeitst en ze staan nu nog sterkt te zijn boven. ik geloof 1600 gulden voor 2 kasten (grenen hout, spaanplaatachterkant). Beetje rondbellen naar dhz-zaken die dus niet zo'n grote keten zijn als praxis, maar iets meer echt 'houthandel' zijn.
groet,
Angela

Marktplaats

Zoek eens op MP. Wij hebben zo een meubelmaker gevonden die een hutbed voor onze zoon heeft gemaakt. Er adverteren veel meubelmakers die van alles kunnen maken volgens jouw wensen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.