Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lennest

lennest

12-02-2014 om 10:32

Meubeline

Mijn iets te enthousiaste hulp heeft vanochtend alle tafels in huis ingesmeerd met Meubeline in de veronderstelling dat het boenwas was Normaliter gebruik je dit spul om meubels wat op te knappen en moet je het 6 tot 10 uur laten intrekken. Gezellig! Want waar moeten we vanmiddag en vanavond van eten? Weet iemand of je dit spul ook af kunt doen met iets zodat ik de tafels weer tot mijn beschikking heb? Ik ben al bezig geweest met een droge doek, maar de tafel blijft plakken en ik ben bang dat ik straks iets verkeerd doe.

Bordje op schoot

Kan toch wel voor een keertje?

skik

lennest

lennest

12-02-2014 om 17:10

Bordje op schoot

Tuurlijk kan dat, het zal vanavond ook wel moeten, maar wat veel erger is: het zijn blank houten tafels, ooit heb ik voor een oud kastje Meubeline gekocht voor donker hout en dat zit er nu op. Ik kan wel janken, want alle nerven, kleine beschadigingen en zo, die zitten vol donker Meubeline en dat zie je heel erg goed. Ik vrees dat we alles moeten schuren en opnieuw beitsen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-02-2014 om 17:19

Wat erg

Ik neem aan dat de hulp erg geschrokken is? En komt helpen met schuren?

Verzekering?

Heb jaren als freelance hulp gewerkt, en ook wel eens iets doms gedaan.
Hoop dat je een "witte werkster" hebt.
Die is verplicht voor AVB verzekerd.
(aansprakelijkheids verzekering bedrijven)

lennest

lennest

12-02-2014 om 20:28

Jassam

Dank je wel Jasam, ikheb inderdaad een 'witte' help, ik ga er morgen direct achter aan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.