Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Met ov-chip kinderen net zo duur als volwassenen?

Hierboven eigenlijk al mijn vraag. Nu we met ov-chip moeten betalen hebben kinderen dus geen korting meer? geen railrunner, nou ja, daar kan je nog een kaartje los kopen, maar de roze strippenkaarten bestaan niet meer. Of heb je voor kinderen een aparte ov-kaart?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
eni65

eni65

01-09-2011 om 20:19

Hangt er van af

De anonieme ovchip kost voor iedereen hetzelfde. Voor kids kun je minder betalen, maar dan moet ie wel op naam, met foto, dus persoonlijk. Dan is ie je roze strippenkaart.
Je ovchip kan niet zomaar met de trein. Die moet geschikt gemaakt worden door de ns. En ik dacht ook dat ie automatisch moet opladen, ivm de duurdere trajecten.

jasset

jasset

02-09-2011 om 17:09 Topicstarter

Ok.

duidelijk. dank je wel!

Maar

Ga je met de trein, dan is een railrunner kaartje voorlopig nog goedkoper dan een ov chip op naam. Heb het laatst opgezocht en toen maar een kaartje gekocht voor de kinderen.

Esther Wieringa

Esther Wieringa

04-09-2011 om 18:29

Ns abonnement

Bij de nieuwe versies van de NS-abonnementen krijg je een zogeheten Kidsvrij abonnement, dan kunnen je kinders dus gratis mee. Het is ook los te koop voor €15, dan haal je het er dus uit als ze 6 keer per jaar een railrunner nodig hebben. En het is meteen bruikbaar als roze strippenkaart. We hebben wel nog een beetje ruzie met het automatisch opladen, dat wel

Hey esther

dat is interessant!! dank dank!

Valkyre

Valkyre

08-09-2011 om 09:19

Esther

Sorry, ik snap het niet zo goed... Ik heb al een voordeelurenkaart, betekent dat dat ik mijn zoontje mee kan nemen in de trein zonder voor hem een kaartje te kopen? Of moet dat KidsVrij gedoetje op mijn chipkaart geladen worden?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Esther Wieringa

Esther Wieringa

11-09-2011 om 18:56

Valkyre

Als je al een voordeelurenkaart hebt, kan je kiezen: Het oude abonnement aanhouden en voor €15 een Kidsvrij kopen, of een nieuw type abonnement kopen en de Kidsvrij er gratis bij krijgen. De NS heeft alle abonnementstypes veranderd. Kijk maar even op ns.nl.
De Kidsvrij is een eigen kaart.

Esther wieringa (o.t.)

Hoi Esther,
Nou hoop ik toch niet dat je dezelfde Esther bent die ik via Hyves heb benaderd dan sorry, maar ik zie je naam ineens op dit forum.
Heb jij jarenlang met je familie op camping Loodsmansduin gestaan (Texel)?
Groetjes, Peenvogel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.