Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guusje

Guusje

06-10-2012 om 17:57

Met kinderen naar holiday on ice om 20.00u?

We hebben kaartjes gekregen voor Holiday on ice Speed op vrijdag om 20.00 uur. De kinderen zijn 7 en 9 jaar .Ahoy is een uur rijden. Is dit geschikt voor kinderen van die leeftijd of komen die alleen naar de middagvoorstellingen? Ik wil best een keer een uitzondering maken wat bedtijd betreft maar ik heb geen idee hoe lang zoiets duurt Komen we dan rond middernacht thuis (drukte bij vertrek) of valt het wel mee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Laat

Leuk, doen. Er is geen verschil tussen de middag en avondvoorstellingen. Alleen het tijdstip.

Voor een keertje moet dat best kunnen, volgens mij duurt die voorstelling incl pauze anderhalf tot 2 uur. Wegrijden bij Ahoy kan even duren, dus ja, je bent laat thuis.

Maar daarna is het weekend, dus voor een keertje? Is wel een leuke belevenis voor je kids.

Jij kent je kids het beste, of ze zo'n avond trekken of niet?

Fiorucci

Fiorucci

07-10-2012 om 08:48

Ja hoor

Het duurt niet zo heel lang, ik zou het zeker doen op deze leeftijd. Een uitzondering op bedtijden is juist heel spannend..

Guinevere

Guinevere

07-10-2012 om 18:30

Ach joh

Ach joh, ik nam mijn zoon rond die leeftijd mee naar het North Sea Jazz Festival aldaar. Toen lag hij ook niet op tijd in zijn bed. Wel vroeg hij rond 00.45 of we niet beter naar huis konden gaan, want hij was toen wel moe. En achteraf verwijt hij me dat we eerder weggingen.
Een paar dagen bijkomen en ze hebben een mooie ervaring om nog jaren over na te praten.

guera

guera

07-10-2012 om 20:34

Kind afhankelijk

Mijn kids zouden het niet trekken qua bedtijd. Zelfde leeftijd....voor mij een no go. Maar jij kent je kinderen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.