Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rijke stinkerd

rijke stinkerd

27-12-2012 om 17:36

Met biljet van 100 euro contant betalen kan dat nog?

Wij hebben een biljet van 100 euro gekregen van mijn schoonouders voor de kerst. Maar nou begrijp ik dat winkels daar helemaal niet zo blij mee zijn. Is het raadzaam deze in te wisselen bij het postkantoor voor 2 x 50 euro? Omdat ik er niet overal meer mee betalen kan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moneypenny

Moneypenny

27-12-2012 om 18:40

Same here

Hier ook, wij hebben de biljetten omgewisseld. Leuke gift zo'n biljet, maar je kunt er niet overal mee betalen.

Je kunt het tegenwoordig ook via de muur bij je bank op je rekening storten. Heel handig.

Ik had laatst al moeite om een 50 euro biljet uit te geven. Of ik niet kon pinnen......Uiteindelijk na gezucht van een verkoper toch uit kunnen geven. Te gek voor woorden eigenlijk maar ik zou het 100-je denk ik maar op de bank zetten. Scheelt een hoop gedoe

rijke stinkerd

rijke stinkerd

28-12-2012 om 07:40

Goh

ik voel me rijk maar kan niets kopen.. Moet ik morgen geld pinnen om de kleermaker voor de herstelde broeken te betalen! Toch maar inwisselen dan, in de muur in een machine stoppen durf ik niet zo goed.

(Janneke67)

(Janneke67)

28-12-2012 om 07:42

Oh, meen je dit?

Hier kun je met 100 euro wel gewoon betalen hoor! Sterker nog, hier zitten ze in de geldautomaat!

P

P

28-12-2012 om 07:49

Huh?

In de geldautomaat? Werkelijk?

Brianna F

Brianna F

28-12-2012 om 10:23

Ook

Hier ook hoor. Ik moet bij geld uit de muur halen altijd oppassen dat ik aangeef dat ik ze in kleine coupures wil, anders zit ik met briefjes van 100. Alleen de grote supermarkt neemt ze nog aan, kleinere winkels niet.

Jacquel

Jacquel

28-12-2012 om 11:40

Bij mijn supermarkt

Bij mijn supermarkt is het geen enkel probleem. Ze nemen zelfs 200 euro aan. Het scheelt dat ze me er kennen. Maar, zei de caissiere, ik heb toch zeker zo'n apparaat dat de echtheid checkt. De enige reden waarom ze het niet zouden willen is als ze niet voldoende wisselgeld hebben.

Dat is de reden waarom

je vaak bij de winkelier niet met 100 euro kunt betalen. Je 'berooft' ze gelijk van hun wisselgeld. Tenzij je een uitgave doet van bijna 100 euro natuurlijk, dan lijkt het me geen probleem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.