Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

23-09-2014 om 21:27

Meiden verjaardag (15/16 jaar)

Onze dochter wordt in oktober 16. We zijn er op zich uit wat ze met een aantal vriendinnen (incl haarzelf 6 personen) gaat doen: Op een vrijdagavond naar de Italiaan en daar lekker wat eten. Dochter zelf vindt het toch wel leuk als ze eerst bij ons thuis komen na school, laten we zeggen om een uur of 4. Dat vindt ze gezelliger/leuker dan in het restaurant afspreken. Lijkt mij prima. Eerst lekker taart, cadeaus enz. En verder zien ze maar, tot het tijd is de fiets te pakken naar het restaurantje. Toch lijkt het mij leuk om die tijd na de taart en voor vertrek naar restaurant nog iets 'leuks' te doen. Iets aparts, iets feestelijk, iets... tja. En dan weet ik het even niet. Het is geen leeftijd dat ik ze nog moet vermaken, dat is niet het punt. Maar toch ben ik op zoek naar 'iets'.
Wie heeft een leuk idee (origineel??) passend bij de leeftijd voor die tussentijd. Het zijn allemaal vrij rustige, prettige, niet enorm puberale meiden.
Wie heeft een leuk/origineel idee???
Ben benieuwd.
Bibi

Sawo

Sawo

24-09-2014 om 08:54

Proosten en leuke foto maken

Feestelijk drankje schenken bv kinderchampagne of feestelijke smoothie , feestelijke hoedjes maken met 16 er op en dan leuke foto maken van de meiden en deze opsturen als herinnering?

Hadewich

Hadewich

24-09-2014 om 11:15

Alcoholvrije cocktail?

Misschien kun je een feestelijke alcoholvrije cocktail serveren? Kunnen ze proosten op de jarige.

bibi63

bibi63

24-09-2014 om 12:56

das misschien wel een tip

Ze kunnen natuurlijk ook zelf alcoholvrije cocktails maken.... Das misschien wel een leuk idee.
Ik gaan eens zoeken naar verschillende mixjes.
Dank!
Bibi

prim

prim

27-09-2014 om 18:02

cocktails

Hier net gedaan toen dochter 11 werd, heel andere leeftijd natuurlijk (maar wel een beetje pre puberen sommigen) maar het was zo leuk! Hele hoop fruit ingeslagen en drankjes/sapjes, en nog wat andere ingredienten van een paar recepten. Het was een heel diverse groep en iedereen vond het superleuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.