Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

KGO

KGO

15-06-2013 om 17:18

Marmoleum laten leggen

We zijn offertes aan t aanvragen om marmoleum te laten aanleggen.
Heeft iemand een redelijke richtprijs voor het egaliseren, schurrn en primeren van de vloer.
Ik heb nu 1 offerte binnen en daar wordt uitgegaan van 12,50 per m2. Dat is dus bovenop de prijs per m2 voor t marmoleum zelf.
Ik heb dus geen idee of dat veel of redelijk is.
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
P

P

15-06-2013 om 20:10

Vraag eens bij

carpetright, prijzen weet ik niet meer, wij hebben het daar 11 jaar geleden laten doen (en daarna ook nog een paar keer andere vloeren op de slaapkamers).

Kgo

Is de ondervloer die je nu hebt goed genoeg om er marmoleum op te leggen KGO?

Ik heb net marmoleum laten leggen. Ongeveer 60m2. Maar er moest eerst een geschikte ondervloer gelegd worden. Die was uiteindelijk duurder dan het marmoleum zelf...

Geloof dat ik alles bij elkaar 4000-, kwijt was.

KGO

KGO

15-06-2013 om 23:07

Alleen egaliseren

Er ligt nu al marmoleum en daaronder betondekvloer, dus ze moeten egaliseren, schuren en lijmen. Ik heb tot nu toe 1 offerte: ruim 5500 euro voor 90m2.
Dat lijkt me heel duur omdat de adviesprijs van het marmoleum zelf 36,80 euro per m2 is. Dat betekent dan voor egaliseren, schuren en leggen ongeveer 22,50 euro per m2.
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ava

ava

16-06-2013 om 21:01

Probeer deze eens

Wij hebben een jaar of zes geleden heel veel marmoleum vloeren laten leggen (egaliseren, alles) door Pakon in Kampen (wij wonen zelf in Amsterdam). Zij waren toen echt veruit de allergoedkoopsten en werkten erg goed.
www.marmoleumaanhuis.nl
Geen idee wat het kost, maar heb toen wel veel tijd gestoken in het vergeleijken van prijzen.

Prakje

Prakje

17-06-2013 om 22:24

Bel deze eens

Www.woonwinkelpeterweiss.nl die heeft bij ons naar volle tevredenheid gelegd en was toen (5jr geleden) veruit de goedkoopste.

Hij was goed en goedkoop

KGO

KGO

18-06-2013 om 21:01

Heb nu 2 offertes

En er zit een verschil in van 1600 euro!
Heb dus nog een offerte aangevraagd.
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.