Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jong ondernemen

Jong ondernemen

16-12-2011 om 13:10

Marktonderzoek knabbelkruid

Voor de opleiding Diermanagement hebben wij de opdracht gekregen een product of dienst te ontwikkelen. Wij hebben gekozen voor het ontwikkelen van een kruidenpakket voor knaagdieren en konijnen met als doelgroep kinderen. Kinderen kunnen met dit pakket kruiden kweken voor hun knaagdier of konijn. Dit willen we op een educatieve manier doen. Uiteraard is het ook gezond voor het dier!
We moeten voor dit product een marktonderzoek houden. Daarom is onze vraag of u via deze link:

www.thesistools.com/web/?id=237522

onze enquête wil invullen. We hebben hiervoor toestemming gekregen van de forumredactie. Alvast bedankt voor het invullen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

16-12-2011 om 15:42

Ingevuld

Leuk idee.

Vic

Vic

16-12-2011 om 15:55

Ook ingevuld

Wat grappig, Fio, ik heb gezegd dat ik het vreselijk onzinnig vind (voor onze hamster). Voelde wat flauw, maar dat is toch ook nuttige info in een marktonderzoek?

Belle Époque

Belle Époque

16-12-2011 om 17:06

Wat leuk! maar...

...ik denk dat mijn cavia's er in 5 minuten als termieten doorheen gaan!
We doen het al wel eens, potten peterselie bijvoorbeeld, en ze dan af en toe een stengeltje geven om te snoepen. En als we straks een huis met tuin hebben ga ik zeker een rennetje met een graszode en een pot lekkers neerzetten, dan wil ik het zeker kweken!

Dit sluit dus perfect aan op onze behoefte. Maar ik heb het vermoeden dat een bak aarde met daarin zaadjes van het tuincentrum veel goedkoper zal zijn dan een kweeksetje
En sorry, maar ik ben consuminderaar...!

Fiorucci

Fiorucci

16-12-2011 om 18:39

Vic

Ik ben uitgegaan van de doelgroep, en mijn dochter van 11 vindt het enig,vandaar..

Maartje

Maartje

16-12-2011 om 22:25

Vic

Heel nuttig inderdaad, heb ooit meegedaan aan een onderzoek voor een nieuw soort ijs, met een stuk of 15 anderen aan een grote vergadertafel. Moesten we proeven wat we lekkerder vonden: bestaande merken of het nieuwe, "betere" product. De meeste mensen vonden het juist extra vies dus de investering is afgeblazen.

Tirza G.

Tirza G.

16-12-2011 om 23:15

Belle

Wat je in een tuin ook kunt doen, is regelmatig het half-leeggevreten bakje droogvoer leegkiepen op een vaste plek. Daar komt dan van allerlei lolligs op wat caafjes heerlijk vinden

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

17-12-2011 om 07:31

Tirza

Klopt, ratten, die mijn kat dan weer vangt.

Belle Époque

Belle Époque

17-12-2011 om 12:00

Tirza

Oh, dat is inderdaad een leuk idee! Toen ik de volkstuin nog had, kweekte ik ook mini-maiskolfjes voor ze, en afgelopen jaar had ik paprika's op het balkon. Féést!

Tirza G.

Tirza G.

17-12-2011 om 18:37

Fio

Niet op áf, maar óp. Als in plantjes zaaien

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

17-12-2011 om 18:48

Tirza..)

Ik heb net een espresso op, het begint te dagen..)

Ga 'm invullen

Ben wel bevooroordeeld vrees ik, want zo'n leuk kruidenpakket is natuurlijk in minder dan een wip kaalgevreten. Maar ik denk dat de doelgroep (hier: dochter van 9) het helemaal geweldig zal vinden.
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.