Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Man verkleedt zich voor de klas als sint: filmpje

Weet iemand waar ik het filmpje kan vinden waarin een man (de leraar?) zich voor een kleuterklas verkleedt als sinterklaas en de kinderen meteen de omschakeling maken? Dat is dus sinterklaas. Het wordt vaak gebruikt om de kracht van het geloof van kinderen te laten zien.

Ik wilde het aan mijn (niet gelovende kinderen laten zien maar krijg het niet gevonden...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Juf

Ik kan het ook niet vinden op Youtube, weet wel welk filmpje je bedoelt, heb ik ook wel eens gezien. Het was in elk geval een juf en geen man, dat zoekt misschien makkeliijker.

skik

Klaartje

Klaartje

13-11-2012 om 08:57

Inderdaad juf

heb ook op google gekeken, maar het filmpje zelf vind ik niet

Serra

Serra

13-11-2012 om 09:25 Topicstarter

Oke...

een juf dus... ik heb het ook voor de geest in een erg jaren 70 stijl. Echt zo'n sinterklaas waar de kinderen nu echt niet meer in zouden trappen. Ik zoek nog even verder. Dank jullie wel vast.

Het (of een linkje blijft erg welkom...

Serra

Serra

13-11-2012 om 09:29 Topicstarter

Tv-uitzending

Het schijnt een tv-uitzending geweest te zijn: "Het meest bekende voorbeeld hiervan is de tv-uitzending waarin de juf zich voor de ogen van de klas verkleed als Sint. Op de vraag 'Wie is dit?' antwoordden de kinderen 'Sinterklaas!’"

Maar welke? en waar?

mix

mix

13-11-2012 om 11:21

Klopt

ik moet nu weg, heb geen tijd om een link te zoeken maar het was een programma van Leonie Sazias. Zij zit achterin de kleuterklas waar de juf zich omkleedt als sinterklaas. Als er wordt gevraagd waar de juf is, zegt er eentje: die is even weg

mix

mix

13-11-2012 om 11:31

Is het niet

de ojevaarsjo

Fiorucci

Fiorucci

13-11-2012 om 13:15

Mix

Klopt, dat was in de Overjaarssjo.

Serra

Serra

13-11-2012 om 15:42 Topicstarter

Krijg het....

.... nog steeds niet gevonden.... ((

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.