Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

25-04-2013 om 19:10

Macgyveren met fietstrapperreflector?

Jongste moet binnenkort fietsexamen doen maar nu zijn de reflectors uit de trappers gevallen (het was de fiets van oudste) en daarmee mag hij niet meedoen. Het licht hoeft niet te werken, hij hoeft geen witte reflector voor te hebben maar dit moet wel.

Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen macgyveren zonder nieuwe trappers te moeten kopen? Kun je die dingen los kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

25-04-2013 om 19:59

Tape?

Er bestaat reflectietape, weet alleen niet waar je het koopt. Kan je zo op de trappers plakken, lijkt me.

Bijzonder dat de rest wat je noemt niet belangrijk is, maar dat wel.
Saskia

P

P

25-04-2013 om 20:09

Tja

Er zijn 14 eisen waaraan de fiets moet voldoen om overdag te mogen fietsen en dus mee te doen aan het fietsexamen en nog een stuk of 5 aanvullende eisen zodat je ook in het donker mag fietsen. De trapperreflectoren moet je dus ook overdag hebben.

Zou je zoiets bij de action kunnen kopen?

Tijgeroog

Tijgeroog

25-04-2013 om 23:28

Lijmen?

Kun je ze niet terug lijmen?
Overigens is het vervangen van de trappers niet zo moeilijk, en voor een paar euro heb je al een nieuwe set trappers.

P

P

26-04-2013 om 06:35

Lol tijgeroog

uhhh ze zijn gewoon foetsie... we hebben ze nooit gemist. Oudste heeft die fiets al 3 jaar gebruikt.

Vera*

Vera*

26-04-2013 om 08:40

Lenen

Kun je niet van iemand een fiets lenen voor die ene dag?
Een fiets van iemand uit groep 8, die heeft hem dan toch niet nodig.

P

P

26-04-2013 om 14:16

Hmm nee

Nee, vind ik niet zo'n beste oplossing, mijn oudste was al gezakt voor dat fietsexamen omdat hij zo verschrikkelijk zenuwachtig was en ik laat mijn jongste niet op een fiets die hij niet kent. Ik ken ook niemand uit groep 8 waarmee ik dat kan doen, mijn zoon is ook erg lang dus moet een hoge fiets.

Er moet echt even een oplossing komen maar nieuwe trappers vind ik zo onzinnig en eigenlijk kapitaalvernietiging en milieuverspilling!

Jessica O

Jessica O

26-04-2013 om 14:51

En bedankt.....

nu zit ik met het mcgyver deuntje in mijn hoofd......

Kun je trouwens niet trappers van jezelf even omruilen?

Niny

Niny

26-04-2013 om 15:14

Macgyver zou het wel weten...

Duct tape, never leave home without it! Maar on topic: toch maar hele goedkope trappers halen bij de Action of de Halfords?
Succes voor je zoon met zijn examen!
Niny

P

P

26-04-2013 om 17:46

Macgyverniny

Het is toch maar gewoon de macgyverniny methode geworden, man was het zat dat gezeik en heeft samen met de Halfordsman zitten mopperen op degene die dit nu weer verzonnen heeft.

Zoon kwam binnen met het verhaal dat buurjongen op een oude crossfiets mee mocht doen maar een klasgenoot op een splinternieuwe fiets niet! Nu zal ik de buuf nog eens vragen of dat hele verhaal klopt maar het zal mij niet verbazen.

Het idiote is dat je hier alles moet checken en ondertekend moet inleveren, het is mij dus niet bekend of ze het dan daar dan weer gaan checken (zoals toen wel was met mijn oudste maar ik weet zeker dat ze toen niet naar trapperreflectors keken).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.