Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Foo

Foo

16-02-2012 om 14:59

Lussen in shirts en truien

Wat doen jullie met van die lussen/touwtjes in truien/vesten/blouses/shirts die gebruikt worden om te voorkomen dat ze van het hangertje vallen? Ik knip ze er meestal uit maar dan glijden die kledingstukken weer van het hangertje en liggen ze voor oud vuil onderin de kast. Laat ik ze eraan zitten dan springen ze de hele tijd naar buiten en zit ik ze de hele dag naar binnen te proppen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Holiday

Holiday

16-02-2012 om 15:23

Eruit

die knip ik er uit. bij mij glijdt dat bloesje alleen maar van de hanger in de winkel, waar ik probeer ook nog 6 plastic tassen, een schoudertas en twee kinderen overeind te houden. thuis gebeurt het nooit..

Kaaskopje

Kaaskopje

16-02-2012 om 15:23

Meestal eruit

Ik knip ze er meestal uit, maar als het mij praktisch lijkt om ze toch maar te laten zitten doe ik dat.

Brianna F

Brianna F

16-02-2012 om 15:23

Hier

Ik knip die lussen eraf en gebruik bredere kleding hangers, nooit geen last van afglijdende truitjes.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-02-2012 om 15:31

... grotere maat

Ik heb een grotere maat en dat betekent nog wel eens dat een standaard hanger net niet helemaal dienst doet. Dat vind ik wel eens lastig. Hotelhangers zijn wat dat betreft ideaal, maar die heb ik nog niet in de winkel gezien. Die hangers zijn van plastic, best groot en op het deel waar de 'schouders' van een kledingstuk zitten, is de hanger stroef gemaakt.

Stroef maken kledinghanger

om beide uiteinden een elastiekje doen...zijn de uiteinden stroef.

groetjes van Purk

Roosje Katoen

Roosje Katoen

16-02-2012 om 20:59

Eruit

en het kledingstuk vouw ik op (niet met de vouwplank van Kaaskopje )

ishtar

ishtar

17-02-2012 om 09:09

Erin

en ik vouw ze om mijn bh-bandjes als ik m draag.

Ook

Onder bh-bandjes schuiven. Die van pyjama haal ik eruit, die ligt gevouwen in de kast.

Foo

Foo

17-02-2012 om 11:00

Bedankt! Purk, die tip van de elastiekjes om de hanger vind ik een goeie! Dat heb ik ook wel eens in de kledingzaken gezien. Ik ga het proberen want kennelijk doe ik iets niet goed: bij mij vallen de blouses wel van het hangertje. Shirts en truien vouw ik (meestal) op maar met blouses/tunieken vind ik het wel fijn dat ze op een hangertje hangen.

Spijt

Bij 1 mooi t-shirt heb ik er spijt van dat ik ze eruit geknipt heb, want de restantjes irriteren me ;o(

tube

tube

19-02-2012 om 23:53

Bewaren

Ik knip ze af en bewaar ze voor knutsel momenten. Wat je kan doen om te zorgen dat de shirts niet van de hangers glijden is elastiekjes om de uiteinden van de kledinghanger binden. Dan blijft het shirt daar op "plakken" en glijdt het niet van de hanger.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.