Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Enneke

Enneke

22-08-2017 om 09:15

Lunchtentje Utrecht-Oost/De Bilt

Weet iemand een leuk tentje om te lunchen in Utrecht-Oost (of De Bilt) waar je op loopafstand (hoeft niet super dichtbij) gratis (of heel goedkoop) kunt parkeren?

Lou

Lou

22-08-2017 om 09:59

Goesting

Goesting op het Veeartsenijpad. Vooral met mooi weer is het daar fijn, mooi terras, heel rustig klein straatje. Parkeren niet aan de Biltstraat maar aan de andere kant.

marinade

marinade

22-08-2017 om 10:05

Brasserie Vink

Brasserie Vink. Aan de Utrechtseweg, tussen De Bilt en de Berenkuil. Laatst met collega's gelunched. Prima plek, ook leuk buitenzitten en gratis parkeren (Utrecht Oost is vziw overal betaald).

Enneke

Enneke

22-08-2017 om 10:06

Lou

Dank voor je tip.
Bedoel je parkeren op de Alexander Numankade? Is dat gratis en kan je dan doorsteken lopend of moet je dan helemaal omlopen?

Is het zonder terrassenweer daar ook een beetje gezellig door de weeks rond lunchtijd?

NB Andere tips ook nog welkom . Weet ook nog niet of het dan echt terrassenweer is.

angel3

angel3

22-08-2017 om 10:07

De veldkeuken

Op amelisweerd. Gratis parkeren prachtig landgoederen en biologisch eten. Ze verkopen ook zelfgebakken brood en gebak ed.

Lou

Lou

22-08-2017 om 10:13

Enneke

Ja, de Alexander Numankade inderdaad. Het is vast niet gratis, wat het kost zou je even op moeten zoeken. Je hoeft in elk geval niet om te lopen, er is een voetpad door het parkje. Op de een of andere manier zit ik daar altijd buiten maar binnen is het ook leuk. Hoe druk, dat weet ik niet...

Als het gaat om gratis parkeren dan vervalt deze tip, dan moet je echt buiten de stad zijn vrees ik.

Ook veldkeuken

Veldkeuken is al genoemd, maar ik doe het nog een keer. Leuk, lekker, sympathiek, mooie omgeving. En gratis parkeren.

Triva

Triva

22-08-2017 om 11:17

omdenken

Je wilt ergens wat eten en daar wil je naar toe met de auto op een plek waar iedereen moet betalen: jij dus ook. Je betaalt dus voor het parkeren of je kiest een andere plek. Desnoods drink je een koffie minder Beetje omdenken dus.

eb

eb

22-08-2017 om 16:53

Grappig, mijn eigenlijke roepnaam is Enneke. Sinds een aantal jaar is dat veranderd. Ben nog nooit een andere Enneke tegengekomen

Enneke

Enneke

22-08-2017 om 17:07

Laat ik nou in het echt geen Enneke heten. Maar wel toevallig.

Enneke

Enneke

22-08-2017 om 17:12

Veldkeuken /Triva

Veldkeuken lijkt me leuk, maar weet niet of het voor deze gelegenheid lukt. Is logistiek (stuk langer rijden nl in de middle of nowhere) nl. minder handig.

Dus als mensen nog andere opties hebben (maar vermoed nu dat het overal betaald parkeren is dus misschien Moet ik da uiteindelijk toch loslaten, tenzij iemand misschien nog iets in De Bilt weer of zo.

@Triva, ik snap jouw posting niet. Ik snap dat ALS er betaald parkeren is, dat (ook) ik dan moet betalen. Maar ik wil juist kijken of ik ergens kan kan lunchen waar ik geen parkeerkosten heb.

angel3

angel3

22-08-2017 om 17:31

Zebbs in de bilt

Volgens mij geen terras. Wel leuk eten. Alleen weet niet zeker of ze lunch doen eigenlijk.
Verder vind ik de bilt mwah qua tentjes eerlijk gezegd.
En VROEG dan. Da's echt leuk ook. Wel klein stukje middel of nowhere net als velskeuken. Meer bunnik. Maar ook sympathiek en gratis parkeren.

Angela67

Angela67

22-08-2017 om 21:45

wta is duur

lunchen in Utrecht is best duur, dus ik snap niet waarom je valt over parkeerkosten.
dat is toch gewoon wat het kost? Of je moet er meer tijd voor uittrekken, dus fietsje achterin en bij transferium parkeren. Of gewoon ov.
gr Angela

Enneke

Enneke

23-08-2017 om 12:47

Angela

Als ik voor een lunch ca 10 euro kwijt ben en ik kan dat ergens doen waar ik niet ook nog 2-6 euro (grove schatting parkeergeld kwijt ben, dan is dat toch altijd gunstiger dan als ik WEL parkeergeld moet betalen?

Mijn enige vraag is of iemand een lunchtentje in het oosten van Utrecht (beter gezegd aan de oostkant van Utrecht) of De Bilt kent waar je op loopafstand gratis kunt parkeren. Als iemand zoiets kent, dan hoor ik het graag. Bestaat het niet, dan houdt het op. Dan dus iets MET parkeergeld of ergens anders, zoals de Veldkeuken.

Enneke

Enneke

23-08-2017 om 12:48

Zebbs

Helaas niet open voor de lunch.

Bosbes

Bosbes

23-08-2017 om 13:40

Enneke, het is al genoemd

Door Marinade:
Vink
Ligt net ten oosten van Utrecht, nog net niet in De Bilt. Gratis parkeren dus.

marinade

marinade

23-08-2017 om 17:08

Bosbes

Ja, hoe meer ik lees over de wensen van Enneke, hoe meer ik denk dat het Vink moet worden . Veldkeuken/Vroeg zijn best vervan de gewenste plek. En parkeren bij Vroeg rond lunchtijd: altijd erg druk.
En ik maar denken dat ik de gouden tip gaf )

Loft 88 of Amis

Loft 88 ligt zo'n beetje naast Vink, onderdeel van het motel.
Op de Dorpsstraat in De Bilt heb je Amis, daar kun je ook in de tuin zitten volgens mij. En gratis parkeren.
En good old Van der Valk Biltsche Hoek natuurlijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.