Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lotte

Lotte

04-08-2016 om 16:54

Luis

Ja hoor het is weer zo ver, dacht ik. Vanmiddag toen 1 van mijn kinderen op de bank zat zag ik haar hard op haar hoofd krabben. Ik zei tegen haar dat ze even aan tafel moest gaan zitten. Ik zei tegen haar dat we gewoon even een standaard hoofdluiscontrole gingen doen.( wij doen dat 1 x ik de 2 weken) toen zei mijn dochter, maar mama we hebben dat toch eergisteren gedaan. Toen zei ik dat het gewoon even was. Ik wilde haar niet bang maken. Ik had mijn luizenkam gepakt en een wit papier en zei tegen haar ga maar zitten. Toen ik eenmaal begon kon ik niets vinden, ik dacht piewww gelukkig. Toen ik diezelfde avond mijn andere dochter aan haar hoofd zag krabben dacht ik ik controleer toch nog een keer. Ik pakte de luizenkam en zij ging zitten. Ik zei doe je hoofd maar naar beneden dan begin ik in je nek. Ja, daar was de eerste luis al. Ik dacht neeee. Dan heeft mijn andere dochter het vast ook. Haar weer controleren maar nog steeds niets. Ik ging gelijk ook mijn andere kinderen controleren, heb er 6. Maar andere 5 allemaal niks. Ik ben gelijk gestart met een behandeling voor mijn dochter en gelijk geen luizen meer te zien. Heb ook gelijk naar school gebeld. Ze zouden het doorgeven.
Morgen is luizencontrole

Groetjes Lotte

Pirata

Pirata

04-08-2016 om 20:25

huh

De school gebeld? Vandaag?

Triva

Triva

04-08-2016 om 21:45

huh

Luizencontrole op school? Morgen?

Linsy

Linsy

05-08-2016 om 00:36

Geen vakantie?

Hebben jullie geen vakantie?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

05-08-2016 om 10:50

Jawel

Lotte heeft wel vakantie maar ze verveelt zich.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.