Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juline

Juline

14-12-2014 om 08:21

Losse lamp met sensor

Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een lamp met een bewegingssensor, die ik los ergens neer kan zetten. Als ik zoek op internet vind ik alleen wandlampen, of buitenlampen. Het lijkt me ideaal voor bijvoorbeeld op vakantie. We laten nu vaak een licht aan in de wc, zodat de kinderen de weg vinden, maar dat is ook niet altijd fijn.

Heeft er hier iemand een tip?

Juline

Barvaux

Barvaux

14-12-2014 om 08:28

gewoon bij de bouwmarkt

Gewoon te koop bij de bouwmarkt, wij hebben ze al jaren maar ja het werkt natuurlijk wel op batterijen dus koop meteen goede oplaadbare.

Barvaux

Barvaux

14-12-2014 om 08:29

oja

en die winkel is betrouwbaar dus daar kun je gewoon bestellen.

Juline

Juline

14-12-2014 om 13:45

Dank je!

Die ziet er wel goed uit, ja. Ik had zoiets al wel gezien op een andere site, maar wist niet of die in het stopcontact moest. Bij nachtlampjes is dat meestal zo en op vakantie is het altijd weer de vraag waar de stopcontacten zitten!

Deze werkt op batterijen, dus dat is prima, oplader hebben we vaak wel bij ons, dus dat komt goed. Bedankt voor de tip!

Juline

Juline

Juline

14-12-2014 om 13:52

Tja

Ik zocht gewoon met de verkeerde zoekterm. Dank zij jouw link, met de goede naam zie ik er nu heel veel.
Dat gaat dus goed komen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.