Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Losse blousekraag

Ooit heb ik eens bij de V&D een losse blousekraag gekocht. Gewoon een witte, met een klein pandje voor en achter. Zo heb je onder een trui het effect of je er een blouse onderaan hebt, wat erg netjes staat. Voordeel is dat je niet nog eens een extra laag onder je trui/sweater aan hebt.

Nu ben ik op zoek gegaan, maar ik vind het nergens, ook niet op internet.

Nu kan ik natuurlijk een witte blouse kopen met een standaard kraag en daar de schaar in zetten, maar die dingen moeten toch nog wel ergens te koop zijn?

Hema, V&D, C&A, Bristol, Ms Etam, M&S mode, diverse accessoires winkeltjes, nergens!

Iemand een idee wat ik bedoel en waar het te koop is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

29-10-2011 om 15:03

Ja die ken ik, ik had ze vroeger als col-truitje, dus geen blouse maar colletje. handig onder een trui, zonder nog een trui eronder aan te hoeven. Maar die heb ik ooit nooit meer gezien. Ik denk dat het toen 'in' was. Misschien is het sneller door gewoon een blouse bij Zeeman of M&S mode te kopen (niet zo duur) en die te verknippen.

Moppeke

Moppeke

29-10-2011 om 15:45 Topicstarter

Shonagh!

Top! Waarom ik dat nou niet vond, ik speur me gek

Ik heb 'm gelijk besteld via Otto.nl.

Je zou zeggen dat het ook ergens in de winkel moet liggen, maar ik ben erg blij dat ik in ieder geval nu iets gevonden heb.

Dank je!

krin

krin

29-10-2011 om 16:06

Mijn moeder

noemt dat een "frontje belazer".

Moppeke

Graag gedaan, het was de eerste hit op "losse kraag". Jij zocht misschien op "blousekraag" ?

Ik heb deze losse kragen en colletjes ook gedragen. Jaaaaaren geleden waren het artikelen die je bv op de markt kocht.

Merel

Merel

29-10-2011 om 17:09

Moppeke

Haha ik ben ook helemaal verbaasd dat Shonagh het zomaar gevonden heeft, ik had namelijk ook gegoogled op blousekraag inderdaad en op kraag ... maar niet op losse kraag blijkbaar

Valkyre

Valkyre

30-10-2011 om 09:33

Krin (volledig ot)

Haha! Dus die taligheid heb je van je moeder?

groet, Valkyre

krin

krin

30-10-2011 om 11:23

Valkyre (idem)

Ik zal eerst een vragen of ze het zelf heeft bedacht, voordat ik die credits aanneem

Niny

Niny

30-10-2011 om 14:31

Ik ken ze ook

Mijn zus had er vroeger een, en mijn moeder noemde het een 'bloesje-belazer'. Zus vond ze vreselijk zitten trouwens, en ik (zes jaar jonger) heb er nooit een hoeven dragen.
Niny

Oppassen hoor moppeke

Op de middelbare school had ik een vriendin die zo'n ding had. Op een dag had ze het warm en trok ze haar trui uit, ze had er immers toch een bloesje onder aan... niet dus. Zit je als puber in je bh in de klas met alleen een kraagje om je nek.

Stoepkrijt ot

LOL, als een beetje beelddenker kon ik het plaatje direct lekker invullen en proestte de wijn over mijn toetsenbord

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.