Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Coco

Coco

08-05-2012 om 10:20

Losse bh-bandjes

In het kader lekker belangrijk:
Ik ben een lastige BH-klant, maar heb eindelijk een merk gevonden dat goed zit. Het is nogal prijzig (Marie Jo), maar goed.
Nu is er één ding wat ik heel vervelend vind: de losse BH-bandjes. Vooral als de BH al wat ouder is schieten die regelmatig los op momenten dat het helemaal niet uitkomt. Dan moet ik ergens een WC gaan zoeken, de hele BH uitdoen en het bandje weer vastmaken, want het lukt me niet terwijl ik hem nog aan heb.
Het losse bandje wordt juist gepresenteerd als iets heel geweldigs. Je kunt de BH zus dragen en zo, "precies zoals jijzelf lekker vindt".
Nu vraag ik me af: zijn er veel dames die de bandjes ook daadwerkelijk anders dragen dan "gewoon"? Is het echt wel zo nodig dat die dingen los zitten? Ik draag het ding namelijk altijd heel saai op de traditionele manier en heb geen behoefte dat te veranderen (maar misschien maakt het uit wat voor cupmaat je hebt, ik heb zelf een kleine). En als je de bandjes liever op de halter-manier draagt, is het dan niet handiger om gewoon een halter-BH te hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

08-05-2012 om 10:24

Net als bij alle kleding

eerst verbouwen voor je gaat dragen.
Gewoon vastnaaien die dingen als je ze niet los wilt hebben.

Ik heb een paar bh's waarbij ik wel losse bandjes heb, dat is wel handig als je ze eens straples wil dragen of juist met siliconen bandjes met bloemetjes of zo.

Ook gekruist

Ik doe ze ook 'wel eens' gekruist, maar dat is vaak vooral omdat ze ouder zijn en dan de bandjes 'te los' zitten, rek eruit en op kleinste stand zijn bandjes voor mijn smalle schouders vaak nog te lang.
Vandaar die gekruiste versie.
Ik prik ze er trouwens zó onder mijn trui, shirt of wat dan ook weer in....
groeten albana

Pokkedingen

Ik koop geen bh's meer met van die losse bandjes. Ik zie het nut niet en verder alleen maar nadelen. Als je deze lekker vindt zitten, zou ik ze vastnaaien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.