Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petr@

Petr@

30-01-2012 om 16:45

Loopse hond

Onze hond is nu 10 dagen loops. Voor het eerst in de vier jaar dat ik haar heb werden wij achtervolgd door een reu. Gelukkig wilde hond nog niet en werd reu afgesnauwd. Maar ik kneep hem toch wel een beetje want ik weet niet wat ik moet doen als zij wel wil en hij ook. Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

30-01-2012 om 17:10

Dan snauw jij beiden af!

Jij bent hogergeplaatst dan je hond en in de hondenwereld hebbben ondergeschikten geen seks. Dus een stevig nee tegen beiden. Ik heb een keer een heel doortastend mannetje achter me aan gehad en toen werd ik dus echt boos en ook hij droop af (maar zat zo af en toe op de oprit...)

Mijk

Petr@

Petr@

30-01-2012 om 17:16

Oké

Dat deed ik dus vanmiddag ook tegen die reu en die ging er inderdaad vandoor. Ik hoop dat het ook nog lukt als de hormonen door de honden gieren!

judiths mama

judiths mama

30-01-2012 om 21:04

Ha mijk (flauw)

Had jij of je hond een mannetje achter je aan?

Sorry, ziet het al voor me, een kerel op je oprit, die dan weer afdruipt als hij afgesnauwd wordt...

Plus

Voordat ze ECHT kunnen 'copuleren', moeten ze zich nog wel echt afzonderen en een half uur aan elkaar vastzitten (heb het bij onze honden meegemaakt, ziet er heel raar uit!).
Dus alleen als je hond echt wegloopt, zou ze bezwangerd kunnen raken.
Maat toch fijn als je de reutjes weg kunt sturen

app-sent

Afzonderen?

Als je een agressieve reu tegenkomt gebeurt het ook wel als je erbij staat en je hem niet weggejaagd krijgt.
En koppelen is niet perse nodig voor een bevruchting.zie:
http://www.kvgd-eersel.com/7-mythes-rond-vruchtbaarheid-literatuur-27.html

Tussen je benen

Ik neem aan dat je je hond aangelijnd hebt en er dus bij bent. In geval van nood je hond laten zitten. En als ze niet luistert en zich toch aanbiedt haar met haar achterhand tussen je eigen benen klemmen. Dus net voor haar achterpoten. Knappe reu die er dan op kan. En kan jij hem wegjagen.

Petr@

Petr@

03-02-2012 om 21:46

Serra

Uiteraard is ze aangelijnd.
En dat had ik ook al bedacht om haar te laten zitten en haar tussen mijn benen te klemmen, grappig dat jij daar nu ook mee komt!
Gelukkig zitten we inmiddels in de derde week dus hoef ik nog maar een weekje alert te zijn, ben het eigenlijk al weer zat )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.