Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

01-10-2014 om 11:39

Logo drukken op uitdeelkadootjes, tips waar?

Ik wil voor een vereniging het logo laten drukken op wat leuke uitdeeldingetjes voor kinderen. Iets waar ze ook daadwerkelijk wat aan hebben, dus om mee te geven.
Ik heb zelf al lopen speuren, maar vind niet iets naar mijn zin. Het is vaak te groot, zoals T-shirts, caps, badlakens, bekers e.d.
Het moet iets kleiners zijn, en niet teveel kosten.
Heeft iemand hier ervaring mee of een goede tip van een site?

Barvaux

Barvaux

01-10-2014 om 12:01

tja

Niet teveel kosten en ze moeten er wat aan hebben.... lastige combinatie. Sowieso is het bedrukken natuurlijk duur, hoe meer je afneemt hoe goedkoper. Over wat voor aantallen heb je het en heb je iets in je hoofd 'waar ze wat aan hebben' als voorbeeld? Waar heb je tegenwoordig nog wat aan? Ik kan het niet verzinnen, alles wat mijn kinderen kregen ging of snel kapot of ze hadden er niets aan.

Hanne.

Hanne.

01-10-2014 om 12:01

relatiegeschenken

Ik zou het zoeken in de hoek van de relatiegeschenken, daar vind je vaak ook hele kleine dingen (pen, potlood, gum, zaklampje oid).

Prijs is moeilijk iets over te zeggen. Hangt er vooral vanaf hoeveel je er nodig hebt. Bestel je er 1000 zijn ze per stuk veel goedkoper dan wanneer je er 100 nodig hebt.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-10-2014 om 12:06

Rugzakje?

Zo'n klein rugzakje misschien, dunnen stof met touwtjes? Handig voor gymspullen op school, zwemspullen, maar natuurlijk ook voor je verenigingsactiviteiten.

Inderdaad bij de relatiegeschenken.

Barvaux

Barvaux

01-10-2014 om 12:07

rugzakje

Rugzakje is leuk maar niet handig voor de gym als iedereen dat gaat gebruiken (ze zien er allemaal hetzelfde uit).

Mijntje

Mijntje

01-10-2014 om 12:10

vaak rommel

Die uitdeelcadeautjes zijn bijna allemaal rommel. Want lekker goedkoop.
Je kan ook 1 mooie stempel laten maken met jullie logo en dit gebruiken om bv schriftjes en alles wat van papier/karton is in de toekomst mee te bestempelen.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-10-2014 om 13:08

Barveaux

Het gaat om kinderen van ee vereniging, en ik ga er even vanuit dat niet de hele klas bij dezelfde vereniging hoort. Verder zijn er hier altijd wel een paar kinderen met zo'n zelfde rugzakje, bijvoorbeeld van het kindervakantiewerk waar veel kinderen naartoe gaan. Sommigen hebben met stift er wat opgeschreven, gekleurd, of er iets aangehangen waardoor het herkenbaar is, anderen niet. En ze weten er altijd allemaal hun eigen rugzak uit te halen,

amk

amk

01-10-2014 om 15:38

relatiegeschenken en sportprijzenleveranciers

die hebben veel van die catalogie. Reken op zo'n 40 euro instelkosten en dan kun je kiezen in verschillende prijscategorieen.

http://www.domburg.nl/index.php?m=promotional-gifts bijvoorbeeld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.