Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Limonadesiroop !Dit bericht is dubbel geplaatst en wordt morgen verwijderd.

Sorry hoor, voor wie me een zeur vindt, maar ik was net bij de ALDI en wie schetst mijn verbazing, of eigenlijk zeer aangename verrassing, toen ik dáár een hele rits flessen vond met de limonadesiroop die ik altijd voor de school-tienuurtjes gebruik? Toegevoegde vitamines dus, en sommige varianten ook met een behoorlijk percentage van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Voor 1,85 euro.

Ik had hier een tijdje geleden mijn verontwaardiging gespuid over dat de C1000 z'n prijs daarvan had verhoogd, en niet zo'n beetje ook, 41 cent maar liefst en ook nog een bordje erbij hing dat het in prijs verlaagd was. In mijn jacht langs de andere supermarkten ontdekte ik dat ook die anderen hun eigen merk in prijs hadden verhoogd. Ik was al overgegaan op vruchtesap, maar dat kun je maar een paar dagen bewaren, i.t.t. de siroop.

Ik ben weer helemaal blij! En omdat ik jullie deze tip niet wou onthouden, zet ik het hier ook nog maar even neer!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ah,

Bedankt voor het vermelden, mooi . Niet met meer toegevoegde suikers ook?

Overigens liep ik ergens langs en zag ik reclame voor een pindakaas met de naam Helaes Pindakaas. Die omet ik hebben, voor de naam alleen.

Judith-t

Die pindakaas zag ik ook, maar idd helaes......het pindapercentage ligt lager dan bij de vorige (Panda). Weet niet zeker of er nog andere flauwekul in zit, maar ik zou het etiket even checken.
Ik was juist altijd blij met die goedkope pindakaas van Aldi/Lidl die toch niks anders bevatte dan pinda's en hooguit wat zout.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.