Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

30-01-2012 om 20:16

Lijst voor postertjes?

Dochter heeft een paar postertjes, van slechts 24 x 30 cm.
Nu wil ze die met lijsten eromheen aan de muur hangen.

Als ik zoek op lijsten met die afmetingen komt ik steeds uit bij FOTOlijsten. En dan ook nog standaard glas of (het veel duurder) ontspiegeld glas.

Wie weet of die lijsten (eigenlijk bedoeld voor foto's) voor de postertjes goed zijn? De postertjes zijn overigens (bedenk ik me nu) eigenlijk foto's (van dieren) en ook een beetje dikker dan gewone dunne posters (eigenlijk meer zoals foto's, ahum), dus ik vermoed dat het antwoord "ja" is....?

En moet ze voor de duurdere gaan met ontspiegeld glas of volstaan die met gewoon glas ook?

Evt. nog goede tips voor dergelijke lijsten (ze wil met zwarte rand)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

30-01-2012 om 20:31

Ikea?

Ik zou daar even kijken!

amk

amk

30-01-2012 om 20:40

Ontspiegeld

kijkt vooral veel beter. Omdat je minder schittering hebt. Het maakt helemaal niet uit wat je in die lijsten doet.
Ik heb er een romper van mijn dochter inzitten die ze heerlijk ondergesmeerd had met verf.

Action

of Xenos?

gr Pham

Yvon Meijer

Yvon Meijer

30-01-2012 om 22:22

Lijstenmakerij

Ik denk dat die lijst die je gevonden hebt goed is. Wat je er in stopt maakt niet zo veel uit, als het maar plat is Ik werk in en lijstenmakerij. Je kunt een mooie aluminium wissellijst kopen voor ongeveer 15 euro, deze is er ook in het zwart. Dit is het profiel
http://www.levant.nl/index.php?item=aluminium-wissellijst-barth-916-satin_eacute_-24x30cm&action=article&group_id=20000006&aid=490&lang=NL
Ontspiegeld glas is echt niet nodig voor zoiets, dat is enorm duur. Bij de Blokker hebben ze ook prima lijstjes.

Dineke69

Dineke69

31-01-2012 om 19:39

Kringloop

Vaak staan er best mooie wissellijsten bij de kringloop met postertjes erin die toch niemand wil!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.