Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dc

dc

15-02-2012 om 16:00

Lijm van pvc af?

Ik heb ooit eens met een soort plakstrips antimuggendingen voor de ramen gehangen. Geen succes, viel er steeds af. Nu wil ik de strips ervan afhalen, maar dat gaat niet erg goed, en er blijft een hoop zitten, en waar het ervan af gaat zie je nog veel lijm.

Wie heeft een goede tip om het ervan af te krijgen? Als ik een mesje gebruik, beschadig ik dan de kozijnen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pvc kozijnen?

Ja die heb ik ook, we wonen in hetzelfde land he ;o)
Ik zou het heel voorzichtig eerst met een verfafschrapertje proberen, zo'n houdertje met een scheermesje erin en dan met............wasbenzine, als je dat hebt, want "hier" niet te krijgen. Ik neem altijd een fles mee uit NL (als we met de auto gaan en heb ook al vriendinnen blij gemaakt met dit superoplosmiddel )

dc

dc

16-02-2012 om 10:14

Geen wasbenzine

helaas. Dus je kent geen engels wondermiddeltje? Ik zal eens voorzichtig in een hoekje met een mesje proberen

Jammer

Ik heb bij Lakeland weleens Sticky Stuff Remover gekocht, maar zie dat je zoiets ook wel bij Amazon kan bestellen.
Maar er gaat niets boven wasbenzine, heb al een paar vriendinnen blij gemaakt met een fles ( als we met de auto naar NL zijn geweest).

Ik adviseerde een verfkrabber, maar officieel is dat een "glass scraper" met een scheermesjes erin.

dc

dc

17-02-2012 om 21:08

Bedoelde ik ook

Zo een verfkrabber Maar het werkt voor geen meter. Zucht.

He gatsie

Is het alleen de lijm nog, of ook nog een restant van de de strip ? Moet ik je wat wasbenzine opsturen :o) ?

dc

dc

18-02-2012 om 14:18

Lol

ook nog van die strips. En dat op zo'n 4 ramen. Ik probeer het volgende week wel weer, wanneer de oudsten weer naar school/nursury zijn.

dc

dc

18-02-2012 om 14:19

Lol

ook nog van die strips. En dat op zo'n 4 ramen. Ik probeer het volgende week wel weer, wanneer de oudsten weer naar school/nursery zijn.

Kim Groothof

Kim Groothof

19-02-2012 om 20:18

Nagellak remover

Soms lukt het met nagellak remover.. het is het proberen waard

dc

dc

19-02-2012 om 23:57

Dank je, ga ik morgen proberen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.