Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Molla

Molla

15-09-2017 om 15:15

Lichtbox met letters

Ik ben wat nieuwe spulletjes voor de huiskamer aan het kopen en ik heb mijn oog laten vallen op zo'n lichtbak met letters. Nu loop ik altijd met dit soort dingen wat achter maar ik kan mij zo herinneren dat er een aantal lichtbakken zijn waar je geen extra letters bij kan kopen. Dus mijn vraag, bij welke lichtbak zijn er wel extra letters te koop? Heeft iemand een tip?

Vesta

Vesta

15-09-2017 om 15:25

in de winkel kijken

Wij hebben een lichtbak bij een leuk winkeltje in Groningen gekocht en daar kon je toen ook de letters bij kopen.

Ik heb geen idee van een merk of zo. Zijn die er dan?

Molla

Molla

15-09-2017 om 15:39

Och echt Vesta

Laat ik daar nu net wonen! Echt waar haha. Was het misschien een winkeltje in de Folkingestraat? Of er merken zijn weet ik zo niet maar ik weet wel (staat mij vaag bij) dat een collega (die hier niet meer werkt) eentje had gekocht, redelijke aanbieding maar er geen extra letters bij kon kopen. Dus ze was erg beperkt.

Gewoon bij de Hema

http://tinyurl.com/yd8em6gw

skik

angel3

angel3

15-09-2017 om 17:16

Gewoon bij bol

Of fonq

Krisje

Krisje

15-09-2017 om 21:10

Action

Daar liggen ze ook.

Vesta

Vesta

15-09-2017 om 21:48

nee, de Herestraat

even via google.maps de plaats bepaald maar volgens ons was het de Herestraat. Een winkeltje waar ze naast leuke dingen ook goddelijke taartjes en milkshakes verkopen. Echt zo'n winkel waar je als man/jongen nog niet dood gevonden wil worden. Helemaal pastel kleurtjes. Litle lovely living. alittlelovelycompany.nl

Herestraat 17

Maar de Folkingestraat is idd ook geweldig, meestal komen we ook niet veel verder dan die straat als we in Groningen zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.