Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

citroencake

citroencake

08-10-2016 om 16:11

leuke rom com

Ok, dochter en ik zijn vanavond alleen thuis. We hebben enorm veel zin in een rom com maar weten niet zo goed welke. Films die we leuk vinden zijn Begin again, Bridget Jones's diary (we hebben net de nieuwste in de bios gezien), Ja, ik wil, Love actually. Dat soort films. Met humor en (een vleugje) romantiek. Iemand een idee?

Kinne

Kinne

08-10-2016 om 16:27

Steel magnolia

Steel magnolia pas op TV gezien. Moest wel een traantje wegpikken. Dat wat?

Of van die films die je al tig keer hebt gezien maar toch nog lekker zijn: Notting hill, sleepless in Seattle, While you where sleeping, dirty dancing.

Moest trouwens ook even nadenken wat een rom com was, het kwartje viel niet direct.

wis

wis

08-10-2016 om 19:37

Beauty and the briefcase!
Mama mia (musicalfilm)

Tijgeroog

Tijgeroog

08-10-2016 om 20:42

Oud, maar

Four weddings and a funeral
There's something about Mary

citroencake

citroencake

08-10-2016 om 21:19

nou zeg

We hadden plannen om Notting hill te kijken maar ineens kwamen er vrienden langs. Eentje had brownies gebakken die we moesten proeven. Nu zitten ze kolonisten van Katan te spelen, terwijl ik op mijn computertje Alles is liefde zit te kijken. Zo zie je maar dat plannen snel kunnen veranderen.

Filmpje

Filmpje

08-10-2016 om 22:06

Voor een volgende keer

Ney years eve is ook leuk!

Tijgeroog

Tijgeroog

08-10-2016 om 22:44

The man who went up a hill and came down a mountain

Kinne

Kinne

08-10-2016 om 23:40

Ook leuk

Van die hond die op zijn baas wacht bij het station. Haichi ofzo. Weet even niet juiste schrijfwijze.

Emmawee

Emmawee

10-10-2016 om 00:31

Sliding doors

Vond ik echt een leuke rom com.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.