Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

19-04-2016 om 19:47

Leuke (kleding)winkels in Den Bosch

Morgenochtend moeten dochter en ik in Den Bosch zijn. Na de afspraak wilden wij gaan winkelen (en lunchen)
Ik weet dat er een Newyorker op een soort plein zit bij een parkeergarage. Dat lijkt mij leuk want die is er bij ons niet.
Welke winkels zijn nog meer leuk?
Dochter houdt van sportief en niet van frutsels en franjes.

Maria

Maria

19-04-2016 om 20:04

den Bosch stikt van de leuke winkels!

De New Yorker die jij zoekt zit de Arena, de parkeergarage zit daar onder. Nu vind ik de Arena niet zo leuk, ook al zit er een redelijk grote H&M, je kunt beter richting het Kerkpleintje gaan.
Mocht je dus met de auto gaan, toets de Tomtom Arena in, makkelijk zat. Overigens is parkeren in den Bosch niet echt goedkoop.
Heb je de New Yorker gehad, loop dan de Arena uit, je komt uit op een plein, aan je rechterhand zit de een schoenenoutlet, links ook nog een aantal winkels, op de hoek een sportzaak. Loop langs deze winkels, het straatje in, aan het einde kunt je dan links en rechts een plein op, ga naar links, steek de markt schuin over en ga de Kerkstraat in, dat is waar aan twee kanten een juwelier zit. Hier zitten een aantal leuke winkels en de zijstraten rechts zijn ook leuk. De allerleukste eetstraat van den Bosch zit hier ook: de Korte Putstraat, alleen maar restaurantjes. 20 meter voorbij de Korte Putstraat zit de flagstore van Piet Zomers, echt de moeite waard. Ook aan de overkant zitten een paar leuke winkels plus weer de nodige restaurantjes. Aan het einde van deze straat staat de St. Jan, een prachtige gotische kathedraal. Kaartjes voor de tentoonstelling van Jeroen Bosch, zijn helaas al lang uitverkocht. Maar je dag is, denk ik, te kort om al dit moois te zien! Mocht je met de trein willen komen, vergeet dan niet om bij bakker Jan de Groot de overheerlijke bossche bollen te kopen!
Fijne dag!

oh Maria!!

Dank, dank! Ik ga volgende week een dagje met mijn zus naar Den Bosch. Ik moet tot mijn schande zeggen dat ik er regelmatig langs rijdt, maar nog nooit geweest ben. Ik heb er nu al helemaal zin in met jouw tips.

er zit ook een Zara

en een American Today, The Sting (naast de Macdonalds) en een Costes, (naast de juwelier waar Maria t over had).

In de Arena waar ook de New Yorker zit zit ook een Vero Moda.

Veel plezier,ik fiets morgenochtend ook naar Den Bosch

Lusithania

Lusithania

19-04-2016 om 22:14

leuk leuk

Dochter en ik gaan shoppen. Man gaat mee als chauffeur en pakjesdrager.
Leuke tips, dat moet gied komen.

Ze hadden een Noa Noa .......

Met de nadruk op ze hadden. Vond dat zo'n leuke winkel. Was zo'n beetje mijn handelsmerk. Ben er nog verdrietig om soms. Waar koop je nog romantische folkloristische kleding? Verder is Den Bosch heel leuk! Vughterstraat is ook leuk vind ik.

Tijgeroog

Tijgeroog

19-04-2016 om 23:04

Art

Art is ook heel leuk. Vind ik dan. Maar misschien te fleurig voor Dorry en te veel frutsels voor de dochter van Luthisania.

parkeren

Mijn advies: parkeer bij een Transferium, koop buskaartje (geldig voor vier personen) voor drie euro en auto staat hele dag goed. Met de bus word je midden in centrum Den Bosch afgezet. Klaar met winkelen, neem de laatste bus terug naar het Transferium waar je auto staat

en?? Veel gekocht?

en heeft manlief zich ook vermaakt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.