Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leuke en betaalbare muurstickers voor kinderkamer - waar?

Ik had gedacht dochters kamer eens met muurstickers op te fleuren (dat was bij zoon ook een groot succes) maar op internet zie ik door de bomen het bos niet meer. Als ik alle mogelijke aanbieders afmoet heb ik er een dagtaak aan.
Ik zoek leuke plaatjes - geen teksten - die enigszins betaalbaar zijn (er zijn ook waanzinnig mooie van 40 euro voor 1 afbeelding - dat zoek ik dus niet) en geschikt voor een meisje van 4 (en ouder). Met alsjeblieft niet een heel hoog roze-prinsessengehalte.

Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaalde site?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

15-02-2013 om 11:42

Zoek op wandtattoos

Ik vond snel even deze
http://www.wandtattoos.de/Kinder-und-Jugend/Kinderzimmer

Versturen ook naar nederland.

Ik heb toevallig ooit een degelijke website, niet bovenstaande, vertaald met werkelijk schit-te-ren-de muurstickers met niet hoge prijzen.

Hun kosten blijven laag omdat ze op bestelling drukken en dus niet met opslagkosten zitten. Blijf googelen, die site moet te vinden zijn, hij is nu ook nederlandstalig. Je kunt ook zelf een design maken, of andere kleuren of mat en bestellen.

Op de voorpagina stond destijds een prachtige sticker van een giraffekop (op het raam van een flatwoning) mensen kunnen daar foto's van hun eigen situatie uploaden, erg inspirerend!

Wij hebben zelf ook muurstickers, in de keuken oa., Blijven erg goed, zowel van ikea als die in de keuken van een onbekend merk.

mirjam

Kleur mijn interieur

http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=109

Hier kan je makkelijk op soort zoeken. Ik heb tweemaal iets bij deze winkel besteld en dat ging allemaal vlot en correct.

skik

mirreke

mirreke

15-02-2013 om 12:50

Gevonden

http://www.yourdecoshop.nl/nl

(Hm, vertaling wordt blijkbaar door iemand anders bijgehouden..., beetje rommelig)

Maar t idee vind ik nog steeds erg leuk, hoewel er nu veel meer keuze op t net is...

Veel plezier met kiezen, samen met dochter?

mirjam op haar ipad

amk

amk

15-02-2013 om 13:12

Muursticker.nl

van goedkoop tot duur.

Kleur mijn interieur

Ik heb hier toevallig vorige week fotobehang besteld. Snel geleverd, prima service. En prachtige kwaliteit (2m bij 1,5m foto....staat super!). Ze hebben ook veel stickers.

Hema!

Hema dus

101woonstickers.nl

Ook als je voor jezelf nog wat leuks wil. Ik vind het assortiment van Hema wat karig, vergeleken met de ook andere genoemde websites.

Fiorucci

Fiorucci

17-02-2013 om 11:39

En...

Bouwmarkten hebben tegenwoordig ook uitgebreide collecties.

Carolien

Carolien

19-02-2013 om 14:56

Muurdeco4kids

heb ik van de week hele leuke besteld: hij heeft jungle, het zijn een paar schattig uitziende dieren die je bv zo kan plakken of ze beven op de kast liggen of achter iets vandaan gluren.
Ik vond het er erg leuk uitzien, heb ze nog niet binnen dus kan nog niet zeggen of ze goed werken.

Carolien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.