Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nikje

nikje

15-01-2012 om 18:29

Leuke basic jurkjes?

Weet iemand hier een website waar leuke basic jurkjes te koop zijn?
En dan graag ook nog van enige kwaliteit en niet een te grote aanslag op het budget.

Alvast bedankt!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

15-01-2012 om 20:24

Bonprix?

Ik heb er nooit wat besteld, maar ik vind dat er wel leuke jurkjes op de site staan..

Wat zijn basic jurkjes?

Ik denk dat de omschrijving 'basic-jurkjes' wat uitleg nodig heeft. Want wát vind jij basic jurkjes?
Ik heb een aantal 'basic-jurkjes' tenminste naar mij idee.
Die komen (op een uitzondering na) allemaal van de HEMA.
Het zijn dunne jurkjes, met lange/korte mouwen al naar gelang het seizoen. Ze hebben verschillende modellen en 1 model is mijn favoriet en heb ik in verschillende kleuren/bedrukkingen/tierelantijtjes/afwerking.
In de zomer draag ik ze zo of met een korte legging eronder (afhankelijk van de lengte) en de winter natuurlijk met iets eronder en een vest erover ofzo.
T-shirt-stof, kwaliteit is redelijk, ze blijven op kleur.
Kostten maximaal 39 euro (dat is al wel duur voor de jurkjes), nog vaker 29 euro ofzo en meestal worden ze afgeprijsd na een tijdje. Heb er nu 1 aan voor 25 euro. Die is egaal zwart, met V-hals, eronder zwarte legging en mooi grijs vest erover (die wel stuk duurder was). En iedereen vraagt waar ik dat leuke jurkje heb gekocht. Hier heeft de HEMA geen groot assortiment dus hebben ze hoogstens 6 jurkjes ofzo. Dus ook niet zo dat de helft van de bevolking het jurkje draagt.
Ze hebben trouwens ook leuke (katoenen) rokjes, ook basics voor mij. Met voering (dus schijnen niet door) daar heb ik er ook een aantal van, maar die draag ik altijd alleen in de zomer.
Pas in de opruiming (bodemprijzen) nog 2 jurkjes gekocht (5 euro per stuk) en 4 rokjes á 2,50 per stuk. Die liggen nu in mijn kast te wachten op de zomer omdat het qua kleur en model echte zomerjurkjes/rokjes zijn.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.