Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

29-01-2012 om 14:10

Leuke badjas voor tienerdochter

Hoi,
Ik ben op zoek naar een leuke badjas voor mijn docher, ze wordt binnenkort 15. Ik zag al een leuke van pip, maar misschien hebben jullie ook nog tips?
Alvast bedankt!
Groeten oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

29-01-2012 om 14:16

Fleece, zou dat wel lekker zijn?

Zag net deze, die vind ik erg leuk, maar is van fleece. Dat lijkt me helemaal niet fijn voor een badjes, heeft iemand een badjas van deze stof? En hoe bevalt dat?
Oregano
http://www.koophetsimpel.nl/nederlands/winkels/badjassen_shop/producten/dames_badjassen/multi_dottie___dames_badjas

Hanny61

Hanny61

29-01-2012 om 14:37

Ja!

Ik heb een badjas van fleece, gekregen van mijn man op mijn verjaardag. Hij was in de veronderstelling dat het zachte badstof was, hij houdt zelf helemaal niet van fleece. Het is een heerlijke badjas, lekker zacht en warm en niet zweterig!

bibi63

bibi63

30-01-2012 om 21:26

Fleece ja en nee

Fleece voelt op zich lekker warm en zacht en is zondermeer warm...... maar kan snel zweterig zijn op je blote huid. Als je er een pyama o.i.d. onder hebt, is dat weer anders natuurlijk. Zeker als je direct uit bad/douche komt en je nog enigszins dampt/vochtig bent, is het minder. Ik zweer bij badstof. Ook lekker warm en neemt vocht op.
Gr. Bibi

Funkybadjas

als dat bedrijf nog bestaat tenminste. Beetje prijzig, maar erg leuk.

marinade

marinade

31-01-2012 om 21:40

Action

Toevallig vandaag een anthracietgrijze badjas voor zoon en iets met pipachtige bloemetjes voor mijzelf. Voor in totaal 17 euro twee personen gebadjast . Van hele zachte fluffige fleece, bij de action dus.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.