Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juf

Juf

30-04-2016 om 22:00

Leuk vaderdagcadeau gezocht voor in tasje

Beste ouders,

Misschien kunt u mij aan een leuk idee helpen voor Vaderdag. Mijn man vliegt veel voor zijn werk en dat is meestal business class. Hij krijgt dan altijd van die kleine tasjes/etuitjes met verzorgingsspullen. Ik heb ze tot nu toe allemaal bewaard (leeg) en zou deze wel willen gebruiken voor een vaderdagcadeau. De kinderen van mijn klas moeten natuurlijk nog wel iets maken voor in die tasjes. En daar zit dus het probleem: ik kan niks bedenken. Dus mijn vraag is nu: wie heeft er een leuk idee?

Alvast bedankt.

Ik wilde zeggen

Een asbakje van klei, maar dat kan uiteraard niet meer. Is het een idee om een doosje voor wattenstaafjes of scheermesjes te maken? Gewoon van gekleurd papier of van klei of zo. Met een kleine tekening met tekst voor vaderdag?

Nimbo

Nimbo

30-04-2016 om 23:50

laat

ze een paar wasknijpers schilderen/versieren om erin te doen.

Nimbo

Nimbo

30-04-2016 om 23:50

voor

papieren natuurlijk he....

Nimbo

Nimbo

30-04-2016 om 23:52

laat ze een paar koekjes bakken die erin kunnen.
Of condooms breien.

Triva

Triva

01-05-2016 om 10:33

Nimbo

Moet dat nu echt in dit draadje, condooms breien? Flauw zeg. Koekjes in een tasje vind ik ook niet echt een geweldig idee, dat blijft nooit heel.

Lusithania

Lusithania

01-05-2016 om 11:03

spelletje

Zelf memory maken is leuk. Kan met fotootjes, de zelfde tekeningetjes of juist tekeningetjes van dingen die bij elkaar horen.
De grootte en het aantal van de kaartjes kan varieren.

Triva

Triva

01-05-2016 om 11:33

Ja

die is leuk. Memory. Print op stevig karton alleen de vierkantjes en laat de kinderen zelf steeds ongeveer twee aan twee dezelfde tekeningen maken.

Of een kwartetspel

is ook leuk. Over allerlei thema's die voor deze vader n waarde zijn.

40er

40er

01-05-2016 om 16:15

waardebonnen

Hier al eens gehad, waardebonnen. Om te helpen met klussen/afwassen/opruimen. Om een spelletje te spelen ed. Heel schattig vond ik ze toen.

Nimbo

Nimbo

01-05-2016 om 20:42

triva

sorry hoor. Melige bui.

Ligt een beetje aan welke groep?

-een spelletje boter kaas en eieren maken van steentjes en een stuk karton
- een sleutelhanger van krimpiedimpie? of van knoopjes aan een touwtje
-heb je de flesjes ook bewaard? Dan zou je die kunnen vullen en laten versieren
-een medaille maken van klei en goud verven
- van het tasje zelf een soort toilettasje maken
-Onderzettertjes maken

Succes!!
Laat je weten wat t geworden is?

lisbeth

lisbeth

05-05-2016 om 11:56

Wat hebben wij allemaal gehad

Boekenlegger, hanger van zelf gekleide kralen, geplastificeerde hartje met aan de ene kant een foto en aan de andere kant een gedicht. Zelf gemaakt fotolijstje met foto.sleutelhanger

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.