Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

23-06-2014 om 13:31

Leuk restaurant in Utrecht voor met zoon

Over een paar weken hebben we de gelegenheid onze oudste van 9 uit eten te nemen. Ik denk aan Italiaans of Mexicaans, geen pannenkoeken of thais. Weet iemand een leuk restaurant in Utrecht?

amk

amk

23-06-2014 om 13:36

ja, vlak bij het station

zit een restaurant dat ook alles in halve porties serveert en waarbij je dus zo maar 2 hoofdgerechten kunt bestellen, of een hoofdgerecht met iets dat op de voorgerechten kaart.
Zeer goed eten en niet te duur.

http://www.vanbuurenutrecht.nl/home.php

Celine

Celine

23-06-2014 om 13:40

Le Carre

Op de Mariaplaats. Ook fijn betaalbaar.

Ook met halve porties. Ben ik ook van gecharmeerd, omdat ik vaak slecht kan kiezen .

Celine

Celine

23-06-2014 om 13:41

Is niet specifiek Italiaans of Mexicaans.

Lou

Lou

24-06-2014 om 16:19

La Grotta

La Grotta aan de Oudegracht is leuk, mooie werfkelder, lekkere pizza's, snelle bediening.

Rafelkap

Rafelkap

24-06-2014 om 18:44

La Grotta

klinkt goed! Dat zijn dingen die zoon lekker vindt. Andere adresjes zijn vooral een lap vlees en daar doen we hem geen plezier mee.

Stenna

Stenna

24-06-2014 om 20:16

betere pizza

bij La Fontana, aan de Lange Viestraat (naast de Mcdo!), was onze favoriete tent in studententijd en is er nog steeds. Ook (omdat je mexicaans noemde): Popocatepetl, aan de Nobelstraat.
Wil je liever leuke kleine restaurantjes dan is Biltstraat tegenwoordig leuk, in de buurt van de stadsschouwburg. "De Kust" bijvoorbeeld, onlangs met mijn studentenzoon heel gezellig gegeten.

amk

amk

24-06-2014 om 22:07

Rafelkap

bij Van Buuren is het zeker niet een lap vlees, hooguit een lapje, en als semi-vegetarier heb ik er heerlijk vleesloos gegeten.

Rafelkap

Rafelkap

25-06-2014 om 09:07

Dank!

Bedankt! Ik laat de opties hier zien. Van Buuren kan dan mee in de overweging. En wat we nu niet doen kan ook een andere keer.
Nogmaals dank!

Celine

Celine

25-06-2014 om 09:34

Le Carre

Is echt ook niet lappen vlees. Daar houd ik helemaal niet van en eet ik daar dus ook nooit!

En met halve porties kan je juist lekker varieren.

Laat je weten wat je zoon kiest?

La Grotta klinkt ook leuk, ga ik ook een keer proberen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.