Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Celine

Celine

28-03-2016 om 15:14

Letters van sportkleding afhalen

Ik heb een sportbroek van een van mijn kinderen (met van die gladde stof, lange ritsen aan de zijkant, mooie broek). Die is te klein, maar verder nog in prima staat.

Nu staat er de naam van het kind op met van die letters (niet zelf erop gezet, maar zijn er door een bedrijf opgezet, niet genaaid, maar geplakt/gestreken denk ik).

Daardoor niet leuk om door een ander kind te laten gebruiken.

Weet iemand of en zo ja, hoe, je die ervan kunt krijgen?

Nee

Als je nagaat hoe vaak die broek al in de was heeft gezeten, is geprint door een bedrijf die goede kwaliteit heeft geleverd.
Als je met een hete strijkbout gaat knutselen schroei je gaten in de stof. Of je krijgt er wel stukjes letters af maar dan is het lelijk en lijmresten vermoed ik.

Als de naam er klein op staat kan je er misschien een embleem overheen naaien?

Helaas

Hier hetzelfde een keer gehad en na research op internet bleek dat het inderdaad niet kan. Tegenwoordig gaat de achternaam op een shirt zodat kind 2 er later ook wat aan heeft

Celine

Celine

29-03-2016 om 12:36

Bedankt

Ik hoopte natuurlijk iets anders te horen, maar jullie antwoorden maken duidelijk dat het is, zoals het is .

De naam is te groot voor een label eroverheen.

Misschien zoeken naar iemand met dezelfde naam . Doodzonde om zo'n goede broek weg te gooien. Nou ja, wellicht dat mensen bij de Kringloop er minder om geven? (of misschien loopt daar iemand met dezelfde naam rond)

Triva

Triva

29-03-2016 om 14:08

Ik zou het gewoon op mp proberen, met de naam in de titel. Best kans dat je iemand treft met een kind met die naam of iemand die een kind kent met die naam. Kringloop kan altijd nog maar ik geloof niet dat er mensen zijn die een broek met een andere naam aan hun kind geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.