Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Barvaux

Barvaux

26-12-2014 om 14:58

Lekkere leuke tip voor de kerstvakantie: kunstpannenkoeken

https://www.facebook.com/saipancakes Bekijk de filmpjes om te zien hoe.

Het gaat vooral erg leuk op zo'n lange teppan yakiplaat die er misschien nog staat van de gourmet

Zorg dus voor pannenkoekenmix in flesjes met een kleine opening. Misschien heb je nog babyzuigflesjes staan met een speen?

Vogel

Vogel

26-12-2014 om 20:58

Wow!

Leuk idee, dank je!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-12-2014 om 09:58

Ja laatst ook al een mooi filmpje van gezien.

Maar echt serieus Barvaux: lukt het jou om daar iets moois van te maken? Het ziet er wel makkelijk uit, maar dat is het niet volgens mij.

tante Sidonia

tante Sidonia

27-12-2014 om 10:17

ja barvaux...

Vertel eens...ben jij zo handig en creatieve?

Barvaux

Barvaux

27-12-2014 om 10:33

haha

Wie zegt dat ik dat doe? We hebben wel een paar keer op een kinderpartijtje ons uitgeleefd met pannenkoekenmix. Je vraagt toch ook niet van een kind om even de Nachtwacht te schilderen? Het gaat toch om de lol in de kerstvakantie? Op zich zie je wel hoe je het kunt doen bij die filmpjes en je kunt toch gewoon beginnen met vuurwerk, een kerstboom, kerstballen etc? Het hoeft toch niet perfect?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-12-2014 om 20:52

Nee nee

Natuurlijk niet.

Maar het had toch ook kunnen zijn dat er hier een ongekend talent rondliep

Barvaux

Barvaux

27-12-2014 om 22:46

Ginny

Geen idee, ik moet toch ERGENS goed in zijn Zal het in de voorjaarsvakantie eens gaan testen, ben nu al volgeboekt...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.